Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Śpię w pościeli już ósmą noc. Co ile powinno się zmieniać pościel?

Polecane posty

Gość gość

Dopiero się wyprowadzilam z domu, jestem studentką i nie wiem co i jak. Pościel pachnie nadal mieszkanką płynu do płukania i balsamu do ciała haha. Kładę się zawsze świeżo umyta do spania. Co ile dni się wymienia posciel? Już mam to zrobić? Czy może jeszcze wytrzyma kilka dni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja jestem facetem i zmieniam co 2-3 tygodnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
co dwa tyg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To jeszcze te pięc nocy pośpię:) Dzięki za radę;) Bo teraz jest naprawdę jeszcze świeża, pachnie moją olwiką do ciała i nawet trochę proszkiem i płynem:) Ale dwa tyg. to fakt optymalny termin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem facetem i odkąd mieszkam w tym mieszkaniu tj. od 3 maja zeszłego roku pościeli nie zmieniałem. Pościel nadal pachnie. Mną :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
o sieroto a mamusia co ile ci zmieniala -? nie zauwazalas jak to w domku bylo? no czy pomagalas w pracach domowych nawet nie musze pytac , powodzenia w samodzielnosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli to prawda (chociaż ciężko mi uwierzyć) to nie ma się czym chwalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dla Twojej wiadomości, nie zajmowałam się pracami domowymi. Zawsze robił to tata albo mama więc skąd mam wiedzieć? Pytam na forum, dostalam odp. - dziekuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość