Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Lepiej oddać kota do przytuliska czy puścić wolno?

Polecane posty

Gość gość

Przyjechałam do domu na wakacje bo studiuję w innym mieście. Przybłąkał się do nas mały kot. Na początku chciałam go wziąc bo zrobiło się mi go szkoda ,ale... Jest dość kłopotliwy tzn nie zawsze robi do kuwety, czasem do wanny czy nawet na moje ciuchy... nie krzyczymy na niego ,ale to ponad moje siły. Jak się mu zmieni kuwetę to jeszcze ok (tzn ja mu zmieniam prawie zawsze) ,ale moja mam często zapomina i wtedy on robi gdzie popadnie... a jak wyjadę z domu na studia to prawdopodobnie ciągle będzie zapominała i cały dom będzie śmierdział... Poza tym strąca różne rzeczy , kradnie np szynkę ze stołu choć ma pełne miski jedzenia i jest najedzony... To jeszcze da się znieść gorzej z tym załatiwianiem się. Szukamy mu więc domu ,ale jak narazie z marnym skutkiem, dwe rodziny były zainteresowane, ale zrezygnowały... I teraz nie wiem czy poczekać do wiosny i go puścić gdzieś wolno z dala od domu żeby nie wrócił czy lepsze będzie przytulisko? Lubię zwierzęta, ale już mamy psa i drugiego kota, tyle ,że one są nauczone czystości ,a z tym kotkiem to czarno to wszystko widzę...

Gość monikaaaaaaa1234
szukać domu ,a jak nie to puścić wolno... może przeżyje ,ale schronisko wydaje mi się marnym pomysłem , zamkną go w klatce i tak by wyglądał jego żywot to już lepiej żeby był na wolności

Gość gość
a kontaktowałaś się z jakąś fundacją która działa w twoim rejonie?

Gość gość
Nie ,ale w moim rejonie to raczej kiepsko z takimi fundacjami... a myslisz ,że taka fundacja by coś pomogła?