Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nektarynka90

Spotkania kto płaci

Polecane posty

Gość nektarynka90

Witam wszystkich :) Spotykam się z pewnym chłopakiem od 8 miesięcy, jednak zauważyłam pewien problem. Jest on dusigroszem. Obydwoje głównie jesteśmy na utrzymaniu rodziców, ponieważ studiujemy. Ja studiuję w systemie dziennym, a on zaocznym, więc może sobie dorabiać i dorabia. Nie ma on na głowie żadnych opłat dotyczących mieszkania czy jedzenia, bo wszystko fundują mu rodzice. Niestety, ciągle narzeka na brak pieniędzy, a zarazem nie oszczędza na żadne swoje zachcianki. Wychodząc gdzieś na miasto, zawsze to ja płacę. Stojąc przy kasie gdy pani podaje rachunek nigdy nie zapyta się kto płaci, zawsze spojrzy na mnie, a ja wyjmuję portfel. Taka sytuacja jest wszędzie, począwszy od kawiarni (do której on mnie zaprosił) do kina. Idąc na zakupy do supermarketu zawsze pytam się go czy czegoś mu nie kupić, po czym on wynajduje wiele niepotrzebnych rzeczy do kupienia. A nawet często mówi, że rozliczymy się później, a i tak tego nie robi. Męczy mnie to, że dosłownie wszędzie za niego płacę. Czasami kupi mi jakiegoś kwiatka na spotkanie (nie, nie jest to jakiś piękny kwiat, a jakaś tam różyczka mała za 3zł), oczywiście wypominając mi później, że on się tak bardzo stara, bo kupuje mi kwiaty. Wypomina mi także, że jestem gruba, a wręcz cały czas mi to mówi. (o zgrozo, czy kobieta 167, ważąca 60kg jest aż taką grubaską?) Dodam, że uprawiam czynnie sporty, więc sporą część mojego ciała zajmują mięśnie, ale nie ukrywam, że troszeczkę tłuszczyku na brzuchu czy udach mam. Nie mam pojęcia co zrobić. Czuję się na ogół z nim bardzo dobrze, powtarza że mnie kocha. A jednak myślę, że takie zachowanie z pieniędzmi i wypominaniem mi jaka jestem gruba nie jest na miejscu. Jaka jest wasza opinia na ten temat?

Gość NOCOTYGADASZ