Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

komputer, formatowanie

Polecane posty

Gość gość

Chce naprawić komputer, w sumie działa itp, tylko strasznie wolno pracuje i często się zawiesza, nie można normalnie z niego korzystać. Ma wgrany program antywirusowy więc do końca nie wiem co jest nie tak. Generalnie nie znam się na tym, więc może ktoś z Was wie co i jak? Nie chce żeby było tak, że pójdę z nim do serwisu a oni naciągną mnie na dodatkowe koszty...

Gość Ekspert Komputrów i Laptoków
Napisz więcej szczegółów. Jaki masz system, co to za komputer (procesor, rozmiar pamięci RAM, rozmiar dysku twardego i wolnej przestrzeni na dysku), ile ma lat, jakiego masz antywirusa. Zacznij od zainstalowania programu CCleaner i oczyszczenia systemu z badziewia.

Gość gość
znajomy informatyk, kolega? - nie masz?

Gość gość
Ściągnij program ADWCLEANER i przeskanuj nim komputer potem usuń to co znajdzie (to taki antywirus tylko że dużo skuteczniejszy niż inne ) potem ściągnij program ccleaner i znajdz na internecie jak się go używa i wyrzuć nim wszystkie śmieci i powinien ruszyć dużo szybciej

Gość Calannthe
To ze wolno pracuje może znaczyć różne rzeczy. Może być zawalony dysk, może to procesor a może pamięć.

Gość gość
Przeskanuj sobie kompa jakimś programem do usuwania złośliwych programów np Malwarebytes Anti-Malware. A jak nie pomoże to trzeba go będzie sformatować. Może faktycznie masz jakieś wirusy itp. Najlepiej iść do serwisu i tam Ci naprawią :) jak nie orientujesz się w cenach to możesz sobie spr tutaj: http://zyskoman.pl/cennik-uslu(...)-komputera.html albo zobacz na stronach serwisów ceny.

Gość gość