Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Elissworld

założyłam firmę i co dalej?

Polecane posty

Gość Elissworld

Dzień dobrym poradźcie coś na temat promocji firmy. Czy jest konieczność korzystania z agencji? Możecie jakieś polecić? Dlaczego korzystaliście, a dlaczego nie zdecydowaliście się? Otworzyłam salon fryzjerski, ludzi prawie u mnie nie ma :( Co mam sądzić o tego typu firmach, czy nie naciągają? Jak Wam pomogły? Wciąż się zastanawiam co zrobić, skoro w okół tylko same koszty... Pozdrawiam, Elis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kotku, to zrób tak jak w Jastrzębiu Zdroju, tam fryzjerki są tylko w bieliźnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
możesz sama wypromować swoją firmę w internecie a jeśli chodzi o płatną reklamę to możesz skorzystać z reklam google wykupić za np. 50 zł , poczytaj o promocji na forum.optymalizacja.com , nie musisz korzystać z usług agencji samemu też można zareklamować firmę w internecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeśli chcesz zareklamować firmę w internecie to przydałaby się strona internetowa a jak nie masz strony internetowej to wydrukuj sobie ulotki i rozdawaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Elissworld
Ale samemu drukować ulotki to chyba nie jest dobry pomysł? Ktoś korzystał z agencji w zakresie www i ulotek właśnie? Jak wrażenia, jak ceny, jak współpraca? No i jak znaleźliście takową agencję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak chcesz żeby ktoś Ci stworzył stronę internetową i ją wypromował to skorzystaj właśnie z forum.optymalizacja.com, tam są ludzie którzy się tym zajmują i moim zdaniem będzie taniej niż w jakiejś agencji a zanim się na kogoś zdecydujesz możesz obejrzeć jego strony etc. a ulotki oczywiście chodziło mi o wydrukowanie w jakiejś firmie , na allegro możesz znaleźć takie aukcje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale tak ufać freelancerom, którzy zrobią coś na szybko, po kosztach i potem uciekną od odpowiedzialności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wlasciwie zerowym kosztem możesz też założyc funpage na facebooku, moja koleżanka tak zrobiła, zamieszcza fotki fryzur i stylizacji paznokci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"Fun" page- dooobre! hahahahha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ania Gajek
Zdecydowanie polecam oddać sprawę w ręce profesjonalistów. Ja tak zrobiłam, zaufałam agencji Biztarget.pl i nie zawiodłam się - niczym nie muszę się przejmować - robię mi pozycjonowanie, marketing szeptany, prowadzą profile na portalach społecznościowych itp. Naprawdę widzę różnicę sprzed i po. Klientów przybywa i często informują, że znaleźli mnie po rekomendacjach i dobrych opiniach w internecie - z tego powodu wiem, ze to dzięki działaniom agencji. Fajna sprawa, bo budżet minimalny wynosi 100 pln, więc każdego na to stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dobra fryzjerka się sama obroni i gdy jeszcze nie będzie zbyt drogo to ja nie widzę problemu, ludzie zawsze będą korzystać z tej usługi bo niestety lub stety włosy rosną, tylko,że teraz fryzjerki do d**y.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Posiadam agencję reklamową i wiem z doświadczenia,że ktoś Ci nie wypromuje zakładu fryzjerskiego. W tym przypadku najskuteczniejsza jest reklama szeptana. Musisz zdobywać klientki. Jeśli panie będa zadowolone to do Ciebie wrócą i jeszcze polecą Ci kolejne. Możesz ewentualnie zainwestować w kilka ulotek albo założyć od biedy ten fun page na facebooku i poprosić znajomych o udostępnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fanpage oczywiście miało być * :) A i jeszcze jeśli masz dobre lokalne fora to możesz trochę na nich poszeptać ale z tym trzeba uważać aby nie zostać zdemaskowanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość LabInteractive
Można wypromować firmę samodzielnie, ale jeśli nie ma się na to czasu, lub liczy się na znaczącą promocję to lepiej współpracować z agencją marketingową. Zapraszam do nas http://labinteractive.pl/. Prowadzimy kompleksową obsługę e-marketingową czyli m.in. budowanie i pozycjonowanie stron internetowych, social media marketing, marketing rekomendacji czy reklamy kontekstowe. Posiadamy zespół specjalistów, który chętnie pomoże w wyborze najlepszej formy promocji. Nasze działania są przejrzyste (wysyłanie raportów, stały kontakt z klientem) więc nie trzeba obawiać, się że nasza praca poskutkuje przeniesieniem Twojej strony z pozycji 35 na 30. :) Zapraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w Polsce bieda, więc ludzie nie korzystają z usług - faceta obetnie żona czy sąsiadka, byleby kasy nie wydać po co zakładasz firm i oferujesz usługi na które nie ma chętnych? idź palić opony pod sejmem - może rząd ci da kasę na utrzymanie twojej firmy - trupa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GOSCC
Ja to widzę tak: -bez strony www ani rusz i koniecznie cennik, ludzie nie lubia jak nie ma cennika- stronę www zrobi Ci zwykły amator informatyk za małe pięniadze, nie baw się w super profesjonalistów bo to strata kasy a naprawde jest masa zdolnych amatorów (zazwyczaj mozesz zobaczyć ich dotychczasowe projekty to bedziesz wiedziała czy ci się podoba czy nie) -ulotki - tylko jeśli oferujesz jakaś promocje bo do samej reklamy to ludzie będą wyrzucać nawet nie zapamiętując adresu ani nazwy salonu, ulotki zaprojektuje ci też amator za grosze, jak masz troche gustu i podstawy photoshopa to nawet sama to zrobisz - poczta szeptana w inernecie - pisz jakbyś nie przykładała się do interpunkcji i ortografii (ale bez przesady), nie zachwalaj wszystkiego, wypowiedzi musza być krótkie i w pierwszej osobie np. "byłam u tej pani blondynki, chciałam ombre, fajnie mi zrobiła i zapłaciłam Xzł a w salonie X chcieli 50zł więcej". Poczytaj opinie różnych punktów usługowych to zaczniesz rozróżniać które komentarze to reklama a które faktycznie pisane przez klientów. reklama to np. tak "mają dobry sprzęt, profesjonalne kosmetyki, fryzjerki regularnie uczęszczają na kursy" itp Skupiaj się w komentarzach na tym co ludzi interesuje: jakość i cena. - najlepszą formą zdobycia klientów jest przyciągniecie ich super okazją a do tego najlepiej nadaje się groupon, zaoferuj coś co jest najbardziej pożądane i na czym się dobrze znasz i w konkurencyjnej cenie, tak żebyś przebiła inne salony. Nawet gdybyś miała zarobić niewiele więcej niż za sam materiał (to i tak krótka oferta czasowa) ( grunt żeby klientki wyszły zadowolone bo wtedy wrócą), zajmij się nimi profesjonalnie, zrób kawę, w salonie puszczaj jakaś fajną muzykę a nie radio jak w beznadziejnych salonach. Na początku trzeba trochę kasy odżałować żeby klientów przyciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
- możesz zrobić coś na wzór ulotek ale bardziej chodzi o promocję uliczną jak Gesslerka w swoich programach. Dobrze by było gdybyś nie robiła tego Ty, tylko jakaś poinstruowana przez Ciebie ładna dziewczyna/kobieta. Ma to polegać na tym że podchodzi na ulicy do konkretnych osób (do wybranej grupy docelowej) do dobrze ubranych dziewcząt, do zadbanych Panów, nie tylko do bogatych ale do takich po których widać że dbają o wygląd i nie mają wręczać ulotki i do widzenia tylko mają zaprosić na wybraną przez Ciebie usługę w dobrej cenie i albo na pełnopłatną usługę z jakimś gratisem typu farbowanie a podcięcie gratis albo cięcie i masaż głowy gratis. I panienka wręcza takie zaproszenie na którym jest napisane co to konkretnie za usługa, oczywiście dodajesz tam stronę www. CDN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dobrze by było gdybyś nie robiła tego Ty, tylko jakaś poinstruowana przez Ciebie ładna dziewczyna/kobieta. xxx ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
cd zaczepiona osoba musi się poczuć wyjątkowa, że to do niej konkretnie jest skierowane to zaproszenie np "Dzień dobry, mam dla Pani zaproszenie na....." Ludzie lubia być zapraszani a jak już mogą dostać coś za darmo to w ogóle jest dobrze. - kolejna rzecz, nie wiem czy lubisz to robić ale jeśli np. lubisz piec to rób to i dawaj klientkom do kawy ciasteczko. Blacha ciasta to nie jest ogromny wydatek zwłaszcza jak dasz każdej klientce po małym ciasteczku do kawy a to zazwyczaj i tak dotyczy Pań które przychodzą na coś dłużego typu farbowanie, a dobre ciasto typu marchewkowe z kremem albo dobry murzynek jest zawsze mile widziany do kawy. jeśli nie lubisz piec, postaraj się żeby na biurku/recepcji stała jakaś misa z dobrymi cukierkami -staraj się stworzyć z klientkami koleżeńskie relacje a będą wracać. Kobiety lubią poplotkować a nie siedzieć jak na stypie. - nie rób tego często bo jak będziesz to robiła notorycznie to klientki jak się zgadają to się zorientują ale jest taki chwyt psychologiczny który polega na komplementowaniu kogoś zakompleksionego, wtedy nabiera do Ciebie zaufania i zyskujesz jego sympatię np. gdy przyjdzie jakaś klienta średnio lub słabo ubrana, widzisz że nie czuje się zbyt pewnie, nie często chodzi do takich miejsc to podczas obcinania albo tam farbowania skomplementuj jakiś jej autu, może mieć np. długie rzęsy albo ładnie pomalowane paznokcie albo właśnie włosy, powiedz że ma piękny naturalny kolor itp Staraj się aby to było jak najmniej nieszczere ( jak ma pryszczatą gębę to nie wmawiaj jej że ma idealną cere) i żeby było takie naturalne i niewymuszone. Takim czymś podbudowuje się ego zakompleksionych osób i nabierają sympatii do Ciebie a więc będą wracać tam gdzie dobrze im się kojarzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
- jeśli Twój salon nie znajduje się w centrum to zainwestuj raczej w jakiś baner reklamowy w centrum niż w ulotki Niektóre porady mogą się wydawać niezbyt uczciwe wobec klienta ale czy reklama ogólnie jest uczciwa? Reklama ma złapać klienta, ma dać rozgłos. Nie wykonujesz pracy dla tego że jesteś matką teresą i pragniesz aby kobiety lepiej wyglądały tylko po prostu chcesz zarobić na życie. Łapanie klienta a oszukiwanie go to zupełnie coś innego. Bo znam takie salony gdzie na grouponie wciskają wszystkim że cięcie za 40zł to wielka promocja a po zakończeniu promocji okazuje się że cena nie wzrasta -to jest oszustwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
no i trzeba jakos zdobyć klientow, wiec trzeba się rozlekamować żeby ludzie o firmie usłyszeli. Ja postawiłabym na ulotki, plakaty a nawet bilbordy. Wszystko warto zamowic w dobrej drukarni. Ja tu http://www.montery.pl/uslugi zamawiam takie rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
teraz aby zyskać klientów powinieneś się zareklamować. Najlepszym, najstarszym i najtrafniejszym sposobem reklamy są ulotki, foldery. Kolportaż ulotek, folderów zleć firmie która ma wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie www.abc-dc.pl. Oni rozkolportują twoje ulotki po różnych odbiorcach, dotrą do klientów różnymi kanałami w szybkim czasie a ty zyskasz nowe grono odbiorców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przede wszystkim w dzisiejszych czasach strona internetowa to podstawa. Moją postawiła firma http://dagart.net/ dzięki czemu nie miałem później problemów z pozycjonowaniem. :) Do tego dorzucisz jeszcze Adwordsy dzięki czemu w wyszukiwarce będziesz wysoko i zacznie się wszystko kręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dorcia256
Masz jakiś szyld, albo coś takiego? Może jesteś mało widoczna? Może zainwestuj w taka formę http://drogmal.pl/Kasetony_reklamowe_(kliknij_aby_rozwinac),produkty-12.html ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Też znam labinteractive. Polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adik356
Warto pomyśleć o jej zaistnieniu na rynku. Warto stworzyć stronę i ją zareklamować w sieci. Samej będzie Ci takie coś trudno stworzyć, dlatego polecam Ci pomyśleć nad wynajęciem do tego firmy np. http://funkymedia.pl zajmuje się takimi działaniami marketingowymi. Aby szybko zawiadomić wszystkich o swojej działalności tylko w taki sposób będzie to najszybsze i najbardziej skuteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Osmalonasloncem
Ellis - no niestety tak właśnie jest na początku nowej firmy, że z kazdej strony dowala się nam różne koszty, tylko sztuką jest wybierać to, co nie pociągnie nas na dno - masa agencji reklamuje się jako cud miód rewelacja, a nie jest to zgodne z prawdą, ale są tez takie, które działają naprawdę świetnie jeśli chodzi o budowanie marki - nawet takiego salonu fryzjerskiego. Jak wybierać? Pojęcia nie mam, nigdy nie miałam salonu, ale zanim zdecydujesz to doczytaj w necie, doinformuj się, poszperaj po artykułach o budowaniu PR są darmowe jak np. w www.whitepress.pl/baza-wiedzy/e-pr-public-relations i wybierz z nich to, co SAMA możesz zrobić, wtedy koszty ograniczysz. No i pamiętaj, że mówi się, że przez pierwszy rok każda firma prawie dokłada do interesu...niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Musisz próbować, myślę, ze na dobry początek ulotki, foldery reklamowe (http://formatdruk.eu/), od czegoś trzeba zacząć. Poźniej iść w marketing, zależy czym sie zajmujesz, bo to od tego zależy w którym kierunku powinnas iść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×