Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

prezent chrzciny jaką podjąc decyzję

Polecane posty

Gość gość

pomóżcie, zostałam ciocią, jestem chrzestną, a na dzieciach się nie znam pytałam czy coś konkretnego kupić, to oczywiście nie, nic mam nie kupować, mam kochać dzieciaczka i tyle... wiadomo, ze coś kupic trzeba kupiłam album dla małego na cały pierwszy rok życia z rozpisanymi różnymi etapami plus chrzciny, do tego wypasioną kartkę z tej samej serii i teraz nie wiem... 1. czy dokupić jeszcze kuferek na skarby maluszka z tej samej serii ok.40x30cm 2. czy zamiast tego moze zestaw kocyk, poduszka, gryzak i zabawka wszystko z tej samej serii, w tym samym deseniu. 3.albo duży pluszowy miś ok.120cm 4. czy moze coś innego, albo juz sama nie wiem co radzicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
daj 200 zł po co duże misie mają się kurzyć? a tak rodzice kupią co potrzeba dla dziecka bo potrzeb jest wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziękuję za rady nie dam kasy, bo to głupie rodzice są mega kasiaści i dziecko ma absolutnie wszystko co mu potrzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U mnie dawali kasę, córce i synowi. Za to co uzbierałam urządziłam im pokoiki. Nie wiem czy to dobrze czy źle ale kasa poszła w 100% na dzieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie, ja nie dam kasy, bo u nas się nie przywiązuje do tego wagi w naszje rodzinie, a raczej bardziej od strony bratowej duzo lepiej jest dac coś, najlepiej własnoręcznie wykonbanego, coś drobnego, niz kasę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja rozumiem, ze kasa jets bardziej praktyczna i sama wolałabym dostać kasę, ale u nas w rodzinie będzie to źle wyglądać wolałabym dac kasę i miec kłopot z głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tzn tak sama zrobilam w 2009 r jak mnie poproszono o bycie chrzestna-rodzicami byla moja siostra cioteczna i jej maz i powiedzieli,ze to byl strzal w dziesiatke-kase z koperty wydali na pieluchy,kosmetyki,sloiki,mleko :D,a medalik z grawerem lezy na lepsze czasy,gdy moja chrzesnica bedzie chciala i dorosnie do tego by go nosic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
juz widzę jak chłopiec nosi złoty medalik z grawerem od ciotki sorry, dziękuje, zę napisałaś, ale to wywalanie kasy w błoto co innego dziewczynka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poza tym bardzo cie przepraszam,ale ty w ogole nie chcesz lub najpewniej nie mozesz co nie jest oczywiscie zadna wina twoja,tylko takie sa twoje realia finasowe:'wywalic kasy" na cos konkretnego i stad twoj temat p zatem pytanie twoje powinno brzmiec czy to sie rodzicom dziecka,ktorzy wedlug twojej opini finansowo nie utykaja sie spodoba,lub nie narazisz sie z ich strony na jakis ostracyzm p wiec odp brzmi : tak: skoro wzieli cie na chrzestna kup tylko misia,bo oni nie postrzegaja ciebie przez pryzmat pieniadza,ale przez to jaka jestes osoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie masz o mnie bladego pojęcia, a oceniasz mnie, co oczywiście nie jest twoją winą, a jedynie winą twojego niezbyt mądrego wychowania... jak musisz wiedzieć akurat mam kasę, cała nasza rodzina biedna nie jest, mam swoją firmę, swoje mieszkanie bez kredytu, samochód i wakacje 2 x w roku, ale to nei znaczy, ze mam wywalać ciezko zarobioną kasę na pierdołki, które nijak się nie przydadzą dziecku ani teraz, ani jak podrośnie. poczułaś się urazona, ze odrzuciłam tą propozycję ale napisałam w tym samym czasie, ze dziewczyna to co innego, dziewczynce bym kupiła łańcuszek, ale chłopcu nie. a rodzice nie robią chrztu dla dziecka, zeby dostać kasę, w ogóle nie chcą żadnych prezentów, ale ja czuję, ze jednak coś muszę i chcę dać i tu były podane przykłady czegoś drobnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie ma sensu robić wielkich prezentów, przecież to dziecko i tak na razie z nich nie skorzytsa. Ja bym zrobiła coś raczej na pamiętkę, są ramki w których można zrobić odcisk stopy, albo firma Artess.pl robi odlewy metalizowane, np smoczki, buteleczki, albo biżuterię z odciskiem stópki dziecka. To zostanie na długo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×