Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Reklamacja po gwarancji, prosze o pomoc

Polecane posty

Gość gość

Witam, Proszę o poradę. Dwa lata temu zamówiłam dwie wersalki z Polski do Anglii. Firma zajmuje się sprzedarzą mebli w Polsce i poza granicami kraju. Po 8 miesiącach reklamowałam jedna z wersalek gdyż materiał rozchodził się na szwach. Parę dni temu ( po 13 miesiącach po pierwszej naprawie) zareklamowałam towar ponownie z tego samego powodu. Materiał rozchodzi sie na szwach dokładnie w tym samy miejscu co poprzednio. Firma oferuje zabranie wersalki do Polski i naprawę na mój koszt po obejrzeniu "zniszczeń" nie podając kwoty pieniężnej za naprawę w dodatku nie wiem kto poniesie koszty transportu z Polski do Anglii x 4 Uważam, że nie powinnam płacić za towar moim zdaniemc wadliwy od samego początku, gdyż problem pojawił sie po raz drugi mimo wcześniejszej naprawy. Czy mam prawo zadać wymiany towaru na nowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów? Jaka mam gwarancje,ze mimo opaty za naprawę wersalka nie popsuje sie ponownie? Prosze o rady w tej sprawie. Pozdrawiam, Hania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×