Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kasyiopea

jutro wyniki testu na HIV

Polecane posty

Gość kasyiopea

Jestem pielęgniarką i można powiedzieć że moje życie przez jednego pacjenta w ciągu chwili zamienilo sie w koszmar. Na oddzial trafił pacjent częsty bywalec ( narkoman, bezdomny, zarażony wirusem HIV stwierdzonym w testach bo raz miał powazniejszy zabieg i trzeba bylo go przebadać) pech chciał chyb że trafił akurat na mojw dyżur, zawsze go unikalam bo bywał agresywny rrzucał sie, ale w ten dzień akurat kolezanki byly jak na złość zajęte i musiałam sie nim zająć starałam sie działać bardzo ostrożnie fartuch, podwójne rekawiczki wedlug procedur i kiedy chcialam założyć mu wenflon on tym ubrodzonym w jego zakazonej krwi mandrynem po prostu celowo mnie zakul a raczej wbil mi go w dlon, oczywiście zaraz zostalam odeslana na oddzial zakazny dostałam odpowiednie leki i odpowiedniego oczyscili mi te mała rane i po 3 m-ch przeszedł czas na test zrobilam go wczoraj i w czwartek bedzie wynik.... mam nadzieję że bedzie negatywny. Mam cudownego męża( nienuprawialismy seksu od 3 m-cy nawet z prezerwatywa), wspaniałą córkę dla mnie HIV był by najgorszym co mogło by sie mi przytrafić, zniszczylo by mi życie ,pracę którą mimo wszystko kocham, rodzinę... przez te 3 m-ce postazalam sie ze stresu o dobre 15 lat schudlam z 10 kg. Kazdy katar, kaszel traktuje jako objaw hiv. Jestem przerażona licze na jakieś wsparcie z waszej strony i dobre slowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wszystko bedzie na plus zaobaczysz,powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Powodzenia :) , będzie dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość