Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Windykator

Windykacja uwaga na oszustów

Polecane posty

Firm windykacyjnych jest obecnie na rynku obrotu wierzytelnościami bardzo dużo, niestety warto podkreślić że wiele z nich jest mało skutecznych i po prostu nie uczciwych. Trudno jednoznacznie określić które to firmy. Zajmuję się windykacją terenową od wielu lat. Prowadząc swoją działalność zauważyłem, że rośnie liczba oszustów wykorzystujących zaufanie, bezsilność oraz niewiedzę wierzycieli. Pseudo windykatorzy terenowi pobierają wysokie zaliczki, na działania terenowe. Oczywiście nie wywiązują się z zawartej umowy. Głównym celem oszustów jest zaliczka. Dodatkowo na podpisanym przez zleceniodawcę zleceniu jest paragraf mówiący o przepadku całej lub części zapłaconej kwoty, ponieważ nie zależnie od efektu koszty zostały poniesione. Wierzytelności bez przerwy przybywa, dłużników równomiernie. Rynek długów ma tendencje wzrostowe więc, analogicznie, na potrzeby popytu i podaży w branży windykacyjnej będzie przybywało firm windykacyjnych, ukierunkowanych na szybki zysk z zaliczki. Jednak ku przestrodze wierzycieli, przywołuję do zachowania czujności pod czas negocjacji i podpisywania zlecenia windykacji. Najtrudniejszy jest wybór firmy windykacyjnej oferującej usługi windykacji terenowej. W przypadku windykacji terenowej zwanej bezpośrednią lub też twardą, mamy wielu tak zwanych przebierańców, oszustów. http://detektyw.hpu.pl/news.php

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nareeew