Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Materia

Chcemy wspólnie zamieszkać ale...

Polecane posty

Gość Materia

Cześć :) Chce się was poradzić odnośnie mojej sytuacji, co zrobić, jak zareagować, jaki mieć do tego stosunek. Planujemy na przestrzeni miesiąca zamieszkać z sobą, tzn ja i chłopak i tu rodzą się problemy. On ma wszystko on wyremontował dom, on będzie go urządzał. Moi rodzice zobowiązali się nam pomóc jako, że ja nie pracuję, jestem studentka, zaoferowali kupno mebli i sprzętów agd, rtv takich które w razie rozstania z partnerem mogę ze sobą zabrać z powrotem. Propozycję rodziców na ich warunkach rozumiem jak najbardziej. Zadecydowali tak gdyż mimo że z chłopakiem jestem pewien czas nie jesteśmy małżeństwem, ani nawet nie jesteśmy zaręczeni. Rodzice chcą dla mnie jak najlepiej chcą kupić meble, pralkę, lodówkę itp. rzeczy które w razie mojego rozstania z chłopakiem mogę przystosować w innym mieszkaniu, nie chcą stracić, pieniędzy gdyby nam nie wyszło. Może to i materialne podejście i brak wiary w nasz związek, ale rodzice szukają jakiegoś zabezpieczenia. Chłopak cały czas mówi, ze to za mało bo on wydał na remont starego domu grube pieniądze a ja wniosę tylko meble i sprzęty za kilka tysięcy. Non stop się o to kłócimy nie wystarczają mu argumenty, że rodzice chcą dokonać bezpiecznej inwestycji, że są ostrożni on cały czas tylko pieniądze i pieniądze. Irytuje mnie to bo on ma wszystko a ja nic, nie rozumie, że nie stać mnie na wniesienie w dom takiej samej kwoty jak on bo niby skąd? Nie dostałam jak on ogromnego spadku, który mogła bym zainwestować w nasza przyszłość. Dziewczyny jak mam do niego dotrzeć jak mam mu przetłumaczyć, że rodzice nie kupią za wiele bo po prostu się boją!? P.S. Rozmawialiśmy miedzy sobą o zaręczynach ale on stwierdził, że teraz nie bo wyjdzie, że się zaręczył ze mną dla pieniędz