Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy ona w coś ze mną gra? O co może chodzić?

Polecane posty

Gość gość

Jestem uczniem 3 klasy liceum i w tym roku doszła do mojej klasy pewna dziewczyna. Na początku odniosłem wrażenie, że chce ze mną rozmawiać, stwarza pewne sytuacje sprzyjające rozmowie, była bardzo miła. Później nagle zaczęła mnie raczej unikać i stała się dość obcesowa. Nie wiem co o tym myśleć. Wykluczam możliwość, że chciała koniecznie poznać jakąś osobę z klasy, bo wcześniej znała już wiele osób.

Gość gość
w szachy zapewne nie wiem jej zapytaj

Gość gość
Spytaj pani nauczycielki.

Gość gość
Liczyłem na pomoc, ale no coż raczej mogę liczyć jedynie na chamskie docinki. Trochę szkoda, że "dorośli" są tak niekulturalni.

Gość gość
Płakusiował znów będziesz?

Gość gość
Nie, jestem tylko w****iony. Mam 18 lat. Jeśli nie wiesz, że tyle właśnie powinno się mieć w 3 LO, nie umiesz czytać i uznałaś że chodzi o gim, albo zachowujesz się identycznie idiotycznie jak ta koleżanka, to nie mój problem.

Gość gość
Raczej byla toba zainteresowana, chciala cie poznac ale nie liczylabym ze odrazu sie jej podobasz. Ja tez jestem mila dla ludzi ktorzy widze ze sa gdzies nowi i czuja sie nie swojo, stwarzam sytuacje zeby im bylo milo a wcale to nie oznacza ze sie zakochalam czy cos w tym stylu.

Gość gość
Myślisz ze wiemy co siedzi w jej głowie? Się X-manów naoglądałeś. Być dorosłym to znaczy umieć myśleć chłopie. Nikt Cię przez życie za rączke nie będzie prowadził.

Gość gość
Z wlasnego doswiadczenia jeszcze wiem ze jak mi na kims zalezy, podoba mi sie troszke to staram sie, robie duzo, stwarzam sytuacje itd ale kiedy sama sie z tym glupio poczuje bo juz np za duzo zrobilam to wtedy staram sie pokazac ze nie mam nic do danego obiektu:) i wtedy wlasnie wychodzi czasem tak chamsko i obcesowo

Gość gość