Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Rodzina mnie wysmiała

Polecane posty

Gość gość

Mam 30 lat,jestem lekarzem i poznałem z******tą kobiete -Klaudie. Pracuje w Niemczech,do Polski przyjezdzam pare razy do roku. Ostatnio ją poznalem, wiem że to ta jedyna. Gdy ją zobaczylem zwaliło mnie z nóg. Nagla fala ciepła i jej usmiech. Znam ją od maja tego roku. Wczoraj na imieniny ojca zaprosiłem ja,bo obecnie jestem w PL. Ma ona obecnie 21 lat,studiuje. Rodzice jak mogłem wziąśc sobie dziewczyne o 9 lat młodsza !!! I ona jest z biednej rodziny, na wsi . Mają do mnie pretensje ,że brunetka krecona, że za niska, że za biedna. Nosz k****,w********m sie . Rodzina jej nie akceptuje. Ojciec do mnie ze musze z nią zerwac,bo ona przyniesie nam wstyd itp. Jestem dorosłym człowiekiem. Ale moja rodzina jej nie akceptuje. Nie chce wybierac. Co mam zrobic ? Zamierzam ją zabrac do Niemiec,ożenic sie itp. ale rodzina jej nie akceptuje :(

Gość gość
Ważne ze ty ja akceptujesz. Szczęścia wam zycze ;)

Gość gość
Dziękuj***ardzo :)

Gość gość
rodzice mają racje jesteś głupi znajdź sobie kobietę w swoim wieku ona leci na kasę uświadom sobie że niestety jesteś starym grzybem ja mam 23 lata i nigdy bym się nie brała za takiego star***** niestety taka jest prawda moje koleżanki jak mają starszego to tylko dlatego żeby im stawiał itd.

Gość gość
rodzina czyli konkretnie kto? matka i ojciec? :classic_cool:

Gość gość
ewidentnie widać że laska widzi w tobie kasę

Gość gość
nie leci na kase. kocham ja i to bardzo !!! nie wygladam na 30 lat,w szpitalu uwazaja mnie za pielegniarza. wygladam na max 25 lat. jak dla mnie nie liczy sie roznica wieku...

Gość gość
matka i ojciec . oraz moje rodzenstwo -siostra 32 lata . brat 23 i polowa rodziny tej najblizszej , czyli siostry mojej matki

Gość gość