Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Koleżanka z grupy upokarza mnie przed ludźmi z roku.

Polecane posty

Gość gość

Jestem studentką. Mam w tym roku nowy przedmiot, który bardzo mnie zainteresował. Jako jedyna zapisałam się na dodatkowe zajęcia już poza uczelnią. Lubię tego profesora, który prowadzi te zajęcia i mam z nim dobry kontakt. Tydzień temu byłam właśnie do późna na tych dodatkowych zajęciach i ten mój profesor już po szedł na obiado-kolację do pobliskiej restauracji i zaprosił mnie oraz zaproponował, że mnie podwiezie do domu bo w tą samą stronę jechaliśmy. Musiała nas widzieć taka znajoma z grupy, która mnie nie lubi i zrobiła nam zdjęcie i teraz rozpowiada o mnie paskudne rzeczy ludziom ze studiów, że uprawiam z nim seks za oceny i za pieniążki, że mam romans, a część ludzi w to wierzy. Co robić? Taki wstyd..

Gość gość
Nie reagować. Zachowywać się tak, jakby to Ciebie nie dotyczyło (zwłaszcza w pobliżu ludzi, których podejrzewasz o rozsiewanie plotek). Nie ma nic bardziej denerwującego dla takich osób niż kompletne zignorowanie ich usilnych starań. Sam przez coś takiego przechodziłem, wiem o czym mówię.

Gość gość
Tak tylko, że źle się czuję teraz na uczelni jak połowa o mnie plotkuje i pokazują mnie palcami.. :(

Gość gość
Musisz to przetrzymać, ludzie stracą zainteresowanie. Jeżeli będziesz reagować, sprawa może się zaostrzyć mocno. Jedynym wyjątkiem jest wyjątkowo wredne i nieustające przez dłuższy czas złe zachowanie tych osób, wtedy musisz zareagować (najlepiej strasząc tym, że zgłosisz sprawę najpierw do władz uczelni, a następnie wytoczysz sprawę o zniesławienie, dla studenta nie ma nic straszniejszego niż groźba wykluczenia ze studiów).

Gość gość
pieniążki ... j a p****************.

Gość gość
No co? Ona tak mówi..

Gość gość