Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zaproszenie na Wigilię i Święta.

Polecane posty

Gość gość

Mieszkam sama. Nie mam kontaktu z moją rodziną, nie mam przyjaciół ani partnera.. Kiedyś było mi z tego powodu źle i bardzo przykro ale teraz zobojętniałam na to, uczucia głęboko się stłumiły i dobrze mi samej, nie szukam bliższych kontaktów z ludźmi, wręcz mnie to zniechęca. Za dużo razy się zawiodłam i nie chcę już więcej. Studiuję, radzę sobie i jestem samodzielna. Mam takiego sąsiada tutaj gdzie mieszkam. Taki starszy pan, jest sam. Jest lekarzem i z tego co wiem to wykłada na medycynie. On trochę interesuje się moją osobą o ile mogę to tak nazwać. Jak się wprowadziłam i spotykałam go to pytał czy taka młoda panna sama tutaj mieszka, a dlaczego tak, a gdzie rodzina itd.. Jakiś czas temu mi powiedział, że jak bym chciała to zaprasza mnie do siebie w święta żebym nie była sama. Dziś znów go spotkałam i pytał czy przyjdę. Zgodziłam się chociaż tak naprawdę zastanawiam się o czym mogę z nim rozmawiać, jak się zachowywać, co przynieść ze sobą, czy mu coś kupić. Zawsze spędzałam święta samotnie..

Gość gość
prowokacja ?

Gość gość
Ok. Ale jaki to ma związek z "Ciążą, porodem, macierzyństwem i wychowaniem dzieci"?

Gość gość
Po prostu moim zdaniem tą kategorię przeglądają normalniejsze osoby i nie dostanę odpowiedzi typu "on chce zaciągnąć cię do łóżka"..

Gość gość
Ten temat już był wczoraj, nawet się rozwinął.

Gość gość
Tylko szkoda, że większość odpowiedzi odbiegała jednak od tematu.

Gość gość
Pewnie chce Cię zaciągnąć do łóżka! :D :classic_cool:

Gość gość