Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Wieczna_Kochanka

Przestawiam się na kuchnię azjatycką :D

Polecane posty

Naczytałam się o antyoksydantach i innych cudach :D Np taka tajska zupa kwiatowa :D Rękę do gotowania mam, więc chyba czas się przestawić :D zwłaszcza, że polskie jedzenie to tragedia :P

Gość gość
Juz pulnoc?

Gość gość
Ja tam schaba z ziemniakami i kapusta lubie zjesc. Jestem chyba tradycjonalista :D, bo ostatnio babcia zrobila tarte z lososiem i jakos mi nie podchodzila, najbardziej lubie panierowane piersi z kurczaka i schaba :D:D

Gość Nie jestem Pindzia
Ja pracowałam w chińskiej restauracji. Ogólnie jedzenie było nie tylko chińskie, ale azjatyckie. Od osób trzecich dowiedziałam się, że to nie jest oryginalne azjatyckie jedzenie - ja sama nie wiem, nie znam się. Ale to co widziałam, wcale nie było zdrowe. Wszystko z tłuszczu, blee. Ale za to smaczne, to prawda.

Moją słabością są francuskie tosty :D I o ile na śniadanie ujdą, to jednak europejczycy odżywiają się zbyt ubogo :P Czekam na przypływ gotówki, jakoś na dniach być powinien, to zamawiam woka i trochę cudów azjatyckich :D Dla porównania: azjata zżera ok 70kg ryb przez rok, podczas gdy polak bodajże z 6 kg :D

Gość gość
będziesz jeść psy ?

Ja w wietnamskiej knajpie pracowałam :D i owszem, z tłuszczu, ALE! Jeśli do rozgrzanego, głębokiego tłuszczu wrzucisz np. mięso, to pory w nim błyskawicznie się zamkną i nie wchłonie więcej tłuszczu. Poza tym istnieje metoda smażenia na niewielkiej ilości tłuszczu (1-2łyżki), ale cały czas trzeba mieszać i tłuszcz też musi być rozgrzany na maxa.

A widzisz, może tak jest :) Ale już np. tradycyjne smażone banany... nie wiem czy przygotowywane tradycyjnie - jak wspominałam... ale one po prostu opływały i smakowały tłuszczem. Tfu!