Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ograniczenie praw rodzicielskich

Polecane posty

Gość gość

Czy jest tu jakas kobieta, ktora przy rozwodzie zdecydowala sie na zlozenie takiego wniosku? Jak to wyglada w praktyce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam Cię serdecznie Niestety nie mam takiego doświadczenia za sobą, ale też się nad tym zastanawiam. Wzięłam rozwód z "mężem" pół roku temu. Planuję w najbliższym czasie napisać o poradę prawną do adwokata Przemysława Sokołowskiego. To właśnie ten adwokat sprawił, że rozwód był z wyłącznej winy "męża". Zna się na rodzinnych sprawach, więc może i tym razem pomoże. Oby ! Powodzenia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zastanawiam sie cyz tych postow nie pisze konkurencja pana Sokolowskiego, bo to nie mozliwe, zeby ktos byl taki glupi i myslal, ze ktos sie nie skapnie, ze to reklama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To ja zadzwonie do pani Katarzyny. Właśnie siadła mi skrzynia biegów i mechanik powiedział że to "trudna sprawa".. A czy ta pani pomaga z dobrego serca? Bo ten mechanik to nie ma serca - jak już powie że "to trudna sprawa" to najlepiej uciekać - bo pieniądze weźmie, a samochód dalej popsuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie rozumiem o co chodzi. Jeśli korzystałam z pomocy Pana adwokata Sokołowskiego, dlaczego mam go nie polecać w internecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Bo nikt cię o to nie prosi! Wręcz przeciwnie - wpieprzasz sie w każdy wątek i to bez sensu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość