Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kylyulyu

Krótkie i głupie pytanie o savoir przy rezygnacji z transakcji

Polecane posty

Gość kylyulyu

Umawiałam się z kontrahentem przez net na zakup łyżew dla dziecka. Rozmiar był ten co trzeba ale okazało się, gdy zmierzyłam dziecku stopę i porównałam z podaną długością buta, że łyżwy będą za małe. Dziś rozmawialiśmy przez telefon bo nie mogłam przyjechać żeby córce te łyżwy przymierzyć. Teraz gdy wiem że będą za małe, chcę o tym poinformować. I stąd pytanie naprawdę niemądre: pisać przez stronę kontaktową czy dzwonić. Jak wypada? Pewnie nie byłoby problemu, gdyby nie to że źle się czuję w rozmowach telefonicznych i strasznie pokrętnie się wypowiadam, przez co stresuję się jeszcze bardziej i zwykły komunikat wychodzi mi coraz koszmarnie. :D Swoją drogą moja córa, która jeszcze latem nosiła rozmiar mniej, już wyrosła z kolejnego. A pod względem wzrostu jest średniakiem który po parę lat nosi te same ubrania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zadzwon - tutaj naprawdę nie ma filozofii - przepros, że jednak rozmiar jest inny, przeciez nie oddajesz tylko zamieniasz, nie powinno yc problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×