Gość Justyna dla firmy amica NIE Napisano Styczeń 23, 2015 UWAGA na firmę AMICA. Nie dajcie się zwieść niższą ceną, czy wyglądem. Serwis gwarancyjny to KOSZMAR. Po pierwsze zgłoszenie awarii poprzez stronę www uniemożliwia skorzystania z prawa reklamowania produktu niezgodnego z umową - pamiętajcie, macie wtedy większe prawa, więc usterki zgłaszajcie sprzedawcy. Amica przyjmuje zgłoszenia na zasadach karty gwarancyjnej, a tutaj gł.pi kupujący niech sobie czeka. Za pierwszym razem, gdy popsuła się płyta, cały proces od chwili zgłoszenia do naprawy trwał 29dni! Żyjcie teraz z małym dzieckiem bez płyty. Po 2 miesiącach element wymieniony, znowu się zepsuł i teraz od momentu zgłoszenia upłynęło 16dni. Dzisiaj ma przyjechać serwisant i pewnie płytę zobaczę za min. 2 tygodnie. Jedyne pocieszenie, że płyta indukcyjna jest jedynym sprzętem tej firmy w moim domu. Niczego tej firmy już nie kupię. Uwaga też na serwisantów, mój kłamał w żywe oczy, że gwarancja mi się już nie należy. Jak dla mnie, to wszystko to totalny niewypał. Inne firmy, usterki załatwiają błyskawicznie, z obawy chociażby na opinię, wymieniają sprzęt na nowy, a nie naprawią w nieskończoność coś, co się wiecznie psuje. No ale amica aspiracji szanowanej firmy pewnie nie ma. Jestem zawiedziona i wkurzona, bo znowu czekają mnie tygodnie bez płyty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 23, 2015 popieram;moja lodowka mrozi za mocnko na servis nadla czekam i nie odpuszcze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Justyna dla firmy amica NIE Napisano Styczeń 23, 2015 kiedy zgłaszałaś usterkę? ja napisałam wczoraj do rzecznika praw konsumentów i czekam za odp. bo nie wydaje mi się, że mogą w nieskończoność coś naprawiać i tak długo. jestem ciekawa czy przysługuje mi sprzęt zastępczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Justyna dla firmy amica NIE Napisano Styczeń 23, 2015 Ciąg dalszy pięknego serwisu amica. przyjechał Pan z częścią, zamontował i spięcie. Okazało się, że wymienił pole sprawne. A to które miał wymienić, to niestety nie ma do niej części i mamy sobie znowu poczekać. Chylę głowę i wielkie gratulacje wspaniała firmo amico - potrafisz jak nikt inny wku.wić klienta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 23, 2015 u mnie było podobnie z pralką. dlatego nikomu nie polecę i sama nie kupię niczego co ma znaczek amica. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 12, 2015 Dobre pralki mają na http://allinside.pl/. Kupiłam jakiś czas temu i działa świetnie, cichutka, dobrze pierze, mało wody ciągnie bo około 30 l przy standardowym praniu, elegancko jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 12, 2015 już kupuje pralkę w chinach wynocha spamerze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 20, 2015 Co do tego allinside to może i z chin, ale ja tam kupuję ciuchy i są ok, więc może pralki też? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcinman Napisano Styczeń 18, 2016 ODRADZAM sprzęt AMICA. Szybą rozpadła się podczas pieczenia, a w serwisie wmawiając mi, że sam uszkodziłem. To największy badziew jaki kupiłem. Nie polecam i ostrzegał przed kupnem. Szkoda że nie czytałem forum przed kupnem - myślałem że to szanowana firma ale to typowa masówka dla frajerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kropka41 Napisano Wrzesień 22, 2018 Ja tydzień temu kupiłam piec. Wlączyłam go aby rozgrzać i szyba wewnètrzna rozsypala sie na drobne kawałki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Maria Napisano Marzec 8, 2019 Usterka zgłoszona w środę i w piątek serwis był na miejscu. Wszystko sprawnie zrobione. Dla mnie ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Serwis gwarancyjny. Napisano Maj 23, 2019 W ciągu 24 godzin od zgłoszenia wizyta pana z serwisu. Rozwiano wątpliwości co do pracy pralki. Łożyska są wymienne i to naturalne , że pralka pracuje inaczej, jak poprzednie. Pełen profesjonalizm i podziękowania dla serwisu z Bydgoszczy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Milka321 0 Napisano Czerwiec 12, 2019 Moja babcia ma piekarnik, lodówkę oraz płytę gazową Amica a także jakiś drobny sprzęt (wyciskarka do soków) - bo uparła się, że kupuje sprzęt polskich producentów (tak jak i Zelmera) no i sobie chwali. Tzn. jeszcze nic nie musiała reklamować, bo działa. Cóż, nie wszędzie też serwis danej firmy działa tak samo - w innych miastach może być lepiej/gorzej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Loki Napisano Czerwiec 24, 2019 Ja od miesiąca czekam na serwis do kuchni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tragiczny serwis amica Napisano Sierpień 26, 2019 Serwis AMICA to tragedia !!! prawie 2/mc czekania na serwis i dalej nic, 3 telefony, w ktorych ta sama gadka a serwisu jak nie bylo tak nie ma.Te pozytywy to pisza oni sami sobie, zeby przykryc zle komentarze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Gdy Napisano Sierpień 26, 2019 Ja mam odkurzacz Amica i działa w porządku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość agas Napisano Październik 31, 2019 Amica to jedna wielka kpina. Rozumiem, że płyta indukcyyjna mogła się zepsuć. Ale serwis jest tragiczny. Czekam od ponad miesiąca. Umawiają się w godzinach 9-15 bo tak pracują. A klient ma tracić dzień pracy żeby czekać. Mieli dzwonić 1h wcześniej , dzwonią 20 min i uważają że odmowa naprawy jest moją winą. Zero kontaktu. Kłamią i olewają klientów. BARDZO NIE POLECAM . Dołóżcie te 200 zł i kupcie coś, co się da normalnie w razie problemu reklamować z innej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kuchna Napisano Styczeń 18, 2020 serwis masakra Panie do obsługi zero wiedzy i profesjonalizmu całkowita klapa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marek Napisano Styczeń 24, 2020 Dwa tygodnie temu zgłosiłem awarię zmywarki. W rozmowie pani z infolinii stwierdziła, że uszkodzony jest panel sterujący i trzeba wezwać serwis. Zamówiłem wizytę serwisu. Pani powiedziała, że część musi zostać przysłana do serwisu mobilnego we Wrocławiu co potrwa około 5 dni. Po upływie 10 dni zadzwoniłem ponownie z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się wizyty fachowca. Uzyskałem odpowiedź, że część dotarła w ubiegły piątek. Poprosiłem o telefon kontaktowy do ich serwisu we Wrocławiu, na co odpowiedziano mi, że nie udzielają takich informacji klientom. Następnego dnia ponowny telefon na infolinię - taka sama odpowiedź. Pytam się, ile jeszcze będę czekał, trzy dni , tydzień a może miesiąc. I szczera odpowiedź, może jutro a może za miesiąc. Ręce opadają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Serwis Amica - unikaj Napisano Luty 8, 2020 Piekarnik zakupiony 16.12.2019r. Zgłosiłem wadę ukryta po dwóch dniach, serwisant zjawił się bardzo szybko i stwierdził, ze należy wymienić płytę czołowa piekarnika. Minął nowy rok minęło 20 dni kolejnego miesiąca. Po kilku monitach i widzeniu na infolini doczekałem się wymiany panelu. Serwisant zrobił to szybko i fachowo-pożąny fachowiec. Jednak sam serwis zauważcie 16.12.2019 - 20.02.2020r. potrzebował tyle dni na naprawę. Jest to NAJGORSZY SERWIS AMICA w kraju (poza serwisantami)!!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 1972 0 Napisano Grudzień 16, 2020 tak zgadzam się amica to tragedia miesiąc czekaliśmy na naprawę płyty i nikogo to nie interesuje a ten cały serwisant jeszcze mówi że mamy się cieszyć bo oni jeszcze mają czas. Że laskę nam zrobił że przyjechał wszystkim odradzam amice przecież płyta to niema że piekarnik bez tego da się wytrzymać ale bez gotowania obiadu to jak .kpiny sobie robią Z nas i tyle ale koniec żadnej amici juz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nemetiisto 1325 Napisano Grudzień 16, 2020 3 minuty temu, Krystian 1972 napisał: tak zgadzam się amica to tragedia miesiąc czekaliśmy na naprawę płyty i nikogo to nie interesuje a ten cały serwisant jeszcze mówi że mamy się cieszyć bo oni jeszcze mają czas. Że laskę nam zrobił że przyjechał wszystkim odradzam amice przecież płyta to niema że piekarnik bez tego da się wytrzymać ale bez gotowania obiadu to jak .kpiny sobie robią Z nas i tyle ale koniec żadnej amici juz Takie rzeczy zgłasza się z rękojmi sprzedawcy a nie na gwarancji producenta. Wszystkie serwisy działają podobnie jeśli zgłosisz z gwarancji. Wtedy mogą wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nemetiisto 1325 Napisano Grudzień 16, 2020 1 godzinę temu, ***** *** napisał: sprzedawca zwykle i tak odda do serwisu więc na jedno wychodzi Nie wychodzi na jedno bo terminy w rękojmi są ściśle określone i w przypadku niedotrzymania masz zwrot kasy natychmiast. Sprzedawcy zależy na terminowej naprawie. W przypadku korzystania z gwarancji to producent określa wygodne dla siebie prawa i nie ma konsekwencji za ich nieprzestrzeganie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nemetiisto 1325 Napisano Grudzień 16, 2020 10 minut temu, ***** *** napisał: jest termin na odpowiedź I jeśli przedłużają to RPK i szybciutko kasę zwracają, dlatego pilnują się żeby nie opóźniać i szybko załatwiać. 12 minut temu, ***** *** napisał: nie slyszalem o przypadkach zeby sprzedawca oddawał kasę Mało słyszałeś. Nie magazynują bo stają na rzęsach żeby szybko to załatwiać. Korzystanie z gwarancji to głupota. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nemetiisto 1325 Napisano Grudzień 16, 2020 9 minut temu, ***** *** napisał: bzdura, rpk nic nie może Ha, ha... Widać nie masz doświadczenia. Wystarczy jedno pisemko by cwaniacy się wystraszyli i załatwili zwrot kasy migusiem. Boją się go jak ognia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nemetiisto 1325 Napisano Grudzień 17, 2020 9 godzin temu, ***** *** napisał: znam takich którzy robili doświadczenia i dzwonili tam z ta sama sprawą podajac się za kupujaćego i sprzedajacego i mieli dwie rozne odpowiedzi to zabawna instytucja jest coś jak mops niby chca pomóc tylko nie mają narzędzi Zaczynasz sprawiać wrażenie oderwanego od rzeczywistości albo zaangażowanego w handel. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kentuckyjohny 0 Napisano Styczeń 20, 2021 Dnia 23.01.2015 o 18:42, Gość Justyna dla firmy amica NIE napisał: Ciąg dalszy pięknego serwisu amica. przyjechał Pan z częścią, zamontował i spięcie. Okazało się, że wymienił pole sprawne. A to które miał wymienić, to niestety nie ma do niej części i mamy sobie znowu poczekać. Chylę głowę i wielkie gratulacje wspaniała firmo amico - potrafisz jak nikt inny wku.wić klienta Kupiłem zajebisty produkt Amica jest to lodówka.Po rozpakowaniu produktu okazało się że otwory na uchwyty do drzwi,są za małe. Trzeba było je rozwiercać. Niestety po dwóch tygodniach lodówka padła. Czekam na serwis Amica już 3 tygodnie. Całe święta i Nowy rok bez lodówki jedzonko z lodówki o wartości 1000zł wyrzucone do śmietnika. Zawiodłem się na tej firmie po całej linii. Poprzednia lodówka też była Amica i działała 16lat. A teraz co produkują to chyba made in China. Nie kupię nic w życiu co nazywa się Amica!. Ze względu na serwis gwarancyjny. Przyjechał pan z serwisu po 3tyg .Wymienił jedną część drugiej nie miał , musi zamówić. Nadal czekam już prawie miesiąc, lodówka stoi jako ozdoba. Gdybym wiedział że tak będzie, kupiłbym drugą innej firmy a tą sprzedał po naprawie. Jeśli w ogóle ją naprawią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kentuckyjohny 0 Napisano Styczeń 20, 2021 Kupiłem zajebisty produkt Amica jest to lodówka.Po rozpakowaniu produktu okazało się że otwory na uchwyty do drzwi,są za małe. Trzeba było je rozwiercać. Niestety po dwóch tygodniach lodówka padła. Czekam na serwis Amica już 3 tygodnie. Całe święta i Nowy rok bez lodówki jedzonko z lodówki o wartości 1000zł wyrzucone do śmietnika. Zawiodłem się na tej firmie po całej linii. Poprzednia lodówka też była Amica i działała 16lat. A teraz co produkują to chyba made in China. Nie kupię nic w życiu co nazywa się Amica!. Ze względu na serwis gwarancyjny. Przyjechał pan z serwisu po 3tyg .Wymienił jedną część drugiej nie miał , musi zamówić. Nadal czekam już prawie miesiąc, lodówka stoi jako ozdoba. Gdybym wiedział że tak będzie, kupiłbym drugą innej firmy a tą sprzedał po naprawie. Jeśli w ogóle ją naprawią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach