Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy mogę tak napisać maila do wykładowcy?

Polecane posty

Gość gość

Dzień dobry, Nazywam się XX i jestem studentką II roku XX. W poprzedni wtorek pytałam się Pana Magistra jak mogę zaliczyć warsztaty z przedmiotu XX ponieważ nie było mnie na zaliczeniu, wtedy Pan Magister powiedział,że mam napisać referat na temat podatku rolnego, który teraz przesyłam w załączniku. Bardzo proszę o informację czy uzyskałam zaliczenie z tego przedmiotu i na jaką ocenę. Z poważaniem XX

Gość gość
przed poniewaz nie ma przecinka

Gość gość
ok, a poza tym?

Gość gość
chyba dobrze;) magister nie zasługuje na wiecej

Gość gość
Samo pan wystarczy. Po co ten magister? spacje powstawiaj po przecinkach

Gość gość
no bo u nas na uczelni mają lekkiego bzika na punkcie tych tytułów wiec wolę nie ryzykowac :O

Gość gość
Ja bym chyba napisała: "Witam. Przesyłam pracę taką a taką" Anna Kowalska Tak konkretniej

Gość gość
Witam? a to nie trochę za mało oficjalnie?

Gość gość
Powinnaś napisać na początku Szanowny Panie Magistrze, nie dzień dobry 🖐️ I daruj sobie te "magistry" w środku maila.

Gość gość
Nie można pisać witam, poczytaj o netykiecie 🖐️ za witam możesz dostać z automatu 2, jeśli ktoś jest upierdliwy.

Gość gość
poza tym chciałam mu przypomnieć o co chodziło bo ma wielu studentów i w sumie może nie pamiętać

Gość gość
Moim zdaniem w ogóle nie powinnaś być na studiach, jeśli nie potrafisz poprawnie napisać maila.

Gość gość
W ubiegły wtorek-Brzmi lepiej.

Gość gość
Pytałaś się, czy pytałaś pana magistra....?

Gość gość