Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćiówka wkopana

przestrzegam przed serwisem firmy Certy mamfirme.pl

Polecane posty

Gość gośćiówka wkopana

założyłam tam stronę i wybrałam płątność kwartalną, która jest droższa od jednorazowej rocznej opłaty. za 2tyg od pierwszej wpłaty przyszło mi wezwanie do zapłaty, bo usuną mi stronę.... piszę do nich, co jest, skoro pierwszy kwartał mam zapłacony do kwietnia, a oni mi na to, że kwartalne wpłaty wszystkei 4, mam wpłacić do kwietnia....... co miesiąc jeden kwartał mam wpłacać... nazewnictwem "kwartalny" wyciągają od klienta więcej kasy a tak naprawde to nie kwartalny system, tylko ratalny, płatny co miesiąc a nei co kwartał. na dodatek pomimo, ze w umowie znajduje się zapis, ze umowę można rozwiązać w każdej chiwli ze skutkiem natychmiastowym okazuje sie, że to oznacza w praktyce, że oni stronę usuną natychniastowo, ale ty masz jeszcze przez rok im płacić, pomimo, ze sie strona nie wyświetla, jest to tak sprytnie wmanipulowane w umowę, jak te "opłaty kwartalne" które musi się robić co miesiąc więc nie są żadnymi kwartalnymi. przestrzegam szczególnie nowe osoby zakładające swoje pierwsze firmowe strony internetowe by omijały serwis mamfirme.pl należącą do firmy Certy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćiówka wkopana
pomyliłam nazwę, nie Certy a Ceferty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie polecam tej strony mega zj****a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czytaniezezrozumieniem
Przy wybraniu sposobu płatności jest opisane jak wyglądają raty. Są one miesięczne, a nie kwartalne. Dokładnie jest użyte słowo "miesięczne". Wystarczy czytać, jak się klika i wybiera opcję zapłaty. Płaci się zawsze w dwóch lub czterech pierwszych miesiącach abonamentu. Ja wybrałam płatność w 4 ratach i zdziwiona jakoś nie byłam, a to dlatego, że CZYTAM co jest napisane na stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gostek na 102
Nie wiem przed czym tu przestrzegać. Płacę abonament na rok, mam prostą stronę, łatwą w korzystaniu. Zawsze jak coś się dzieje lub kończy się abonament dostaję informację mailem, do tego smsem. Płaciłem w dwóch ratach, wiedziałem, że są miesięczne i nie rozumiem Pani oburzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość looker72
@Gośćiówka wkopana - prosze spojrzec na strone tego serwisu. Jak byk pod opisem pakietow jest widoczny napis: kwoty netto, w abonamencie rocznym płatnym w 1, 2 lub 4 ratach miesięcznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Firma nazywa się Ceferty i jest z Wrocławia. Nigdy nie mialam z nimi problemow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćdeg
a ja próbowałem się tam dodzwonić czekając pół godziny na rozmowę kiedy chciałem założyć szablon sklepu nie dodzwoniłem się napisałem maila i odostałem taka oto chamską odpowiedż ,,Numer podany na naszej stronie jest numerem kontaktowym na infolinie czyli jak w każdej instytucji czy też firmie oczekuje się za swoje połączenie w kolejce. Nie są Państwo naszymi jednymi klientami i jak Państwo, tak również inni nasi klienci muszą czekać na swoje połączenie jeżeli chcą uzyskać jakiś informacji. Czuję się potraktowany jak ścierwo i nigdy więcej nie zamierzam mieć kontaktu z tą firmą i nie polecam nikomu korzystania z jej usług!!!! uwaga na tą firmę amfirme.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek

Nikt nie lubi czekać na infolinii ale żeby od razu pisać "potraktowany jak ścierwo" to lekka przesada. Zastanawiam się co napisałeś do nich w mailu kiedy nie mogłeś się dodzwonić. Jeśli też coś o byciu scierwem to nie dziwi mnie ich odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sebastian Rajchel
Dnia 12.06.2018 o 15:04, Gość gośćdeg napisał:

a ja próbowałem się tam dodzwonić czekając pół godziny na rozmowę kiedy chciałem założyć szablon sklepu nie dodzwoniłem się napisałem maila i odostałem taka oto chamską odpowiedż ,,Numer podany na naszej stronie jest numerem kontaktowym na infolinie czyli jak w każdej instytucji czy też firmie oczekuje się za swoje połączenie w kolejce. Nie są Państwo naszymi jednymi klientami i jak Państwo, tak również inni nasi klienci muszą czekać na swoje połączenie jeżeli chcą uzyskać jakiś informacji. Czuję się potraktowany jak ścierwo i nigdy więcej nie zamierzam mieć kontaktu z tą firmą i nie polecam nikomu korzystania z jej usług!!!! uwaga na tą firmę amfirme.pl

Koleś, ja tam dzwonię co tydzień dosłownie (bo mam Adwordsa) i to jest normalne, że czasem czekam dłużej na połączenie, a czasem dodzwonię się od razu. To chyba normalne na infolinii, prawda? czego się spodziewałeś, odebrania telefonu w sekundę jak na filmach? I w bankach i w urzędach i w przychodniach czasem trzeba nawet te 30 minut poczekać bo ile może byc tych konsultantów? Tez mi się wydaje, że coś im chamskiego napisales a potem sie dziwisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×