Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Anetawa

Anulowane zamówienia Promod OSZUSTWO? czy coś można zrobić?

Polecane posty

Gość Anetawa

Witajcie, chciałabym zapytać, czy może któraś z Was spotkała się z sytuacją, gdy sklep sam anuluje Wasze internetowe zamówienia już po zapłaceniu? W piątek zamówiłam ze strony Promodu kilka rzeczy w promocyjnych cenach, jednak po kilku dniach moje zamówienia bez żadnego wyjaśnienia zostały anulowane... rzeczy, które kupiłam wróciły do sklepu online w cenach o wiele wyższych! Napisałam do Promodu emaila z pytaniem o co chodzi, w odpowiedzi zostałam poinformowana, że na stronie wystąpił błąd techniczny i dlatego zamówienia zostały anulowane. To mogę zrozumieć, ale nie mam już możliwości dokonania zakupu, bo wybrane przeze mnie ubrania są teraz kilka razy droższe! Czy mogę w jakiś sposób dochodzić teraz swoich praw? W regulaminie sklepu napisane jest, że ceny mogą się zmieniać, ale klientów obowiązuje ta cena, po której dokonał zakupu. Pytałam panie w sklepie o sprawę, ale zrobiły wielkie oczy i nie wiedziały zupełnie, że coś takeigo się wydarzyło. Jestem rozżalona, ponieważ zamówiłam sukienkę specjalnie na ten weekend, akurat mam pewną okazję, a tymczasem zostałam z niczym... Spotkałyście się może kiedyś z taką sytuacją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do ochrony konsumenta i nie odpuszczaj, a kasę Ci zwrócili, czy przetrzymują? Jak nie, to można ich pohaczyć o wyłudzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anetawa
Oddali. Z czego wiem anulowali nie tylko moje zamówienie ale wszystkich którzy wtedy zamówili w niższych cenach! Czyli co, uznali, że za tanio, więc anulujemy i niech kupią znów drożej? TO JEST ZWYKŁE OSZUSTWO napisałam do rzecznika praw konsumenta!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×