Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

odwoływanie korepetycji przez nauczyciela

Polecane posty

Gość gość

Witajcie! temat sugeruje, że chcę porozmawiać o nauczycielu, który odwołuje korepetycje. muszę coś jeszcze przyznać - jestem nim ja (a raczej studentką dorabiającą sobie). Udzielam już długo tych lekcji, czuję, że się wypaliłam kompletnie. Odwołuje korki średnio co dwa/trzy tygodnie, tłumacząc się różnie. Nie wiem, czy to wypalenie czy coś innego. Nie mogę podjąć etatowej pracy, kończę studia w tym roku. Nie wiem, czy całkowicie zrezygnować z tych lekcji (do czerwca już mało czasu zostało) i żyć z oszczędności czy przemęczyć się. Na lekcjach jestem zaangażowana i myślę, że uczniowie je lubią. Mnie chyba najbardziej dobija w tym jeżdżeniu do nich to, że to co zarobię przeznaczam na opłaty, bieżące sprawy i nic nie odkładam i nie czuję, że je mam. Gdy idę na korki to nie ma mnie od rana do 20-21 w domu (studia i korki). Przychodzę wyczerpana - bo to ja dojeżdżam do nich. Muszę pisać pracę na studia i to wszystko mnie zniechęca. W przeszłości pracowałam po 12 godzin czasem dziennie, wakacje przepracowałam ciężko pracując fizycznie, więc pracy naprawdę się nie boję - tu nie chodzi o to. Może coś doradzicie patrząc ze swojej perspektywy? lub może nawet perspektywy kogoś, kto bierze korepetycje?

Gość gość
A w ogóle lubisz udzielać korków? Ja również jestem korepetytorką, mam w cholerę uczniów i wciąż przychodzą kolejni (z rekomendacji). Przez pewnie czas też zmuszałam się do pracy, nie chciało mi się uczyć, jakiś marazm mnie dopadł. Na szczęście dość szybko wzięłam się w garść. a co z tymi dojazdami? Ja dawałam korki wyłącznie w swojej dzielnicy i nigdy nie dojeżdżałam do ucznia dłużej niż 20-30 minut.

Gość gość