Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mam deprechę wiosenną i to uzasadnioną

Polecane posty

Gość gość

Znowu trochę nie zrzuciłam i nie wymodelowałam ciała na wiosnę, a miałam chodzić na siłownię (niestety w pracy wypłacą mi kasę dopiero 20stego...mam nadzieję że chociaż na lato coś ruszy), nie mam kupionego depilatora, a maszynki do golenia źle działają na moją skórę i można dostać szału, bo trzeba golić praktycznie codziennie, w dodatku włoski odrastają mocne i męskie. Nie mam też znajomych, 0 ludzi w moim mieście, żeby z kimś gdziekolwiek wyjść. Nie wspomnę o tym, że nawet nie studiuję etc. Wszędzie coraz więcej ludzi, już na ławkach dresy siedzą przed moim blokiem. W dodatku chciałabym iść na kurs, bardzo bardzo, ale kosztuje 9 stówek i mnie nie stać. A zanim na niego zbiorę, to się skończy... Nic, tylko się powiesić.

Gość gość
Przez brak tego depilatora prawdopodobnie będę łaziła w spodniach, bo nie mam cierpliwości, żeby golic na nowo te włoski każdego dnia i jeszcze niszczyć sobie skórę... nieważne, i tak mam c*****e nogi i brzydką skórę, jak krepina

Gość gość
Nawet nie mam kasy na to, żeby iść do przodu, jeśli chodzi o jakąś edukację. Ten kurs językowy naprawdę by mi się przydał...

Gość gość
.

Gość gość
:/

Gość gość
ja tez juz mam dosc

Gość gość
nie narzekaj ludzie mają gorzej

Gość gość
i chuj

Gość gość
A ja mam ciągle depresje.. A jak wiosna przychodzi to już w ogóle.. Nie studiuje. Nikogo nie znam, nie mam. Nie umiem się nawet odnaleźć wśród ludzi. A mam dosyć tych fałszywych przyjaźni, tych pseudo znajomości.. Widzę tych ludzi na ulicach, z przyjaciółmi, koleżankami, w grupach, pary i mam ochotę skoczyć pod autobus, bo ja niczego nie mam. Dosłownie. niczego i nikogo. I nie wiem jak mogłabym to zmienić. I siedze i rycze, bo mam dosyć już wszystkiego

Gość gość