Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wakacyjna125432

Juwentur Koszalin .... wasze opinie.

Polecane posty

Gość wakacyjna125432

Witajcie :) Zastanawiam się, czy pojechać w tym roku do Rimini do Włoch z Juwenturem. Jakie są wasze opinie o tym biurze? Jechaliście już z nim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ZDECYDOWANIE ODRADZAM JUWENTUR KOSZALIN!!! Skorzystałam z usług biura. Syn był na wyjeździe w lipcu 2015 roku. Jakie miałam problemy, które zaczęły się po zakupieniu usługi: 1. brak informacji o samym wyjeździe - oprócz informacji na stronie internetowej o dacie i miejscu zbiórki nie wiedziałam nic. Kilka dni przed wyjazdem pisałam maile oraz dzwoniłam z prośbą o wysłanie szczegółów (prawie nie sposób się dodzwonić - stacjonarny numer 94 342 42 32 jest prawie zawsze zajęty, żadnego z telefonów komórkowych tj. 606 320 800, 534 837 037 nikt ode mnie kilkukrotnie nie odebrał, jedynie włącza się poczta) 2. Do około półgodzinnym poszukiwaniu AUTOKARU, którym dziecko miało jechać na obóz okazało się, że wszystkie wyjeżdżające dzieci jadą "zdezelowanym", nieoznaczonym busem i mają się przesiadać się w innym mieście. Cała podróż z kilkoma postojami w kilku miastach oraz przesiadką (około 400 km) trwała ok. 11 godzin. Gdybym wcześniej wiedziała (i nadal była zdecydowana na wyjazd) przygotowałabym dziecko, niestety nikt mnie nie poinformował. Natomiast organizator nie zapewnił żadnego posiłku ani napojów ze swojej strony. 3. Nie wszystkie punkty programu zostały zrealizowane (i nie było to uwarunkowane np. pogodą lub innymi okolicznościami). A każdego wieczoru dzieci w ramach kolonii oglądały telewizję. 4. Syn narzekał na czystość w ośrodku, w którym było zakwaterowanie. 5. Od ok. miesiąca czasu próbuję doprosić się o fakturę za wyjazd. Właścicielka (p. Danutą Stelmaszyk) i pracownicy nie reagują na maile a w rozmowach telefonicznych usłyszałam już: że są zajęci i nie mają czasu, że wg ustawy o rachunkowości nie ma wyznaczonego terminu na wystawienie faktury dla osoby fizyczne (wg zapisów tej ustawy powinno to nastąpić w terminie 7 dni na żądanie klienta, co też zrobiłam). NIE POLECAM!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×