Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Za ciasne spodnie w ciąży. Zaszkodzą?

Polecane posty

Gość gość

Jestem w 12. tyg. ciąży. Wszystkie spodnie mnie już gniotą, szczególnie jak siedzę, a te ciążowe jeszcze za duże. Ta guma mi wisi na brzuchu. Czy siedzenie w takich gniotących spodniach bardzo zaszkodzi? Niedługo się wybiorę na zakupy i coś poszukam.

Gość gość
tak, uciskasz macice, zakladaj leginsy, jakies spodnie inne ktore nie usiskaja

Gość gość
skoro cię gniotą to kup sobie pas ciążowy i noś do rozpiętych zwykłych spodni.

Gość gość
Ja sobie przez jakiś czas wiązałam guzik na gumce ;) Rozporek zapięty, ale guzik odpięty. A teraz mam genialne legginsy na miękkiej gumce w pasie, nie ciążowe, ale sprawdzą się aż do końca ciąży.

Gość Studentka Dietetyk
Witam, jestem studentką Dietetyki i pisząc pracę magisterską, zbieram ankiety od mam dzieci w wieku około 1,5-2 lata. Ankieta jest anonimowa a jej wypełnienie potrwa kilka minut. Zebrane dane bardzo mi pomogą w napisaniu pracy. Bardo bardzo proszę o wypełnienie :) http://www.ankietka.pl/ankieta/178356/wplywu-zywienia-i-stylu-zycia-kobiety-w-ciazy-na-maseurodzeniowa-i-zdrowie-dziecka.html

Gość gość
Do pracy w sekretariacie leginsów nie założę

Gość gość
Jak Cię gniotą to już znak ze nie powinnaś ich nosić. Są dostępne ciążowe z regulowanym pasem albo kup jakieś elastyczne do tego pas ciążowy i będzie ok

Gość gość
tak zaszkodza,bo sciskaja z kazdej strony i mozesz miec problemy z krazeniem

Gość gość
Swietnie dziecku szkodzisz. Odepnij guzik chociaz.

Gość gość
to co jest dla ciebie wazniejsze? wygląd w pracy czy zdrowie własnego dziecka?odpowiedz sobie sama bo chyba zbyt lekko podchodzisz do sprawy

Gość gość
Jezu zastraszyłyście mnie. Aż tak mnie nie gniotą, że nie mogę oddychac czy coś. Zresztą, to dopiero 12. tydzień.

Gość gość