Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nataliafirma

własna firma

Polecane posty

Szanowna Pani, jeżeli jest Pani zainteresowana otwarciem placówki bankowej, to zachęcam do zapoznania się z ofertą Nest Banku: https://www.nestbank.pl/franczyza Korzyści jakie płyną z takiej formy współpracy, to m.in.: prowadzenie działalności konkurencyjnej poza placówką, prowadzenie sprzedaży mobilnej oraz telemarketingu czy też profesjonalne szkolenia produktowe. Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam, Opiekun Klienta Nest Bank nestbank.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Markus9000
A ja własnie chciałbym kupić ładowarkę. Jeśli ktoś ma jakieś wyrobione zdanie to chciałbym czegoś się dowiedzieć o zaletach i minusach różnych marek. Zastanawiałem się nad kilkoma rozwiązaniami, kilkoma firmami. Między innymi www.jlg.com.pl .Też ze względu na to, że gwarantują szkolenie operatorów. Z drugiej strony rozważam czy warto kupować sprzęt nowy czy może jednak zastanowić się nad czymś używanym. Sprzęt ma służyć w rolnictwie i powinien być odporny na ciężkie warunki pracy. Fajnie gdyby też serwis i obsługa były profesjonalne i tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tylkohania
Ja mam własny salon fryzjerski na Mokotowie i odkąd dołączyłam do programu Biznes Benefit działa jeszcze lepiej. Proponuje karty ze zniżkami dla klientów, którzy bardzo często wracają - kalendarz zapełniony mam codziennie, a dla nich to fajna opcja by zaoszczędzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wszystkie wpisy zawierajace link do strony lub nazwę firmy to spam rozsyłany przez nieudolnych przedsiębiorców którym szkoda kasy na uczciwa reklamę. Nie klikajcie w to i omijajcie ich szerokim łukiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No my z męzem prowadzimy własną firmę transportową i jednak jest to duże przedsięwzięcie. jednak jesli jesteście terminowi i macie dużo zapału oraz cierpliwości, to jest ok. Inwestycja w dobry sprzęt to podstawa tu. ostatnio inwestowaliśmy w taśmy transportujące http://www.grawitpro.pl/ i naprawde świetnie się sprawdziły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w każdej firmie przyda się dobry program do tworzenia projektów ;) sama polecam JIRA - bardzo fajny system, który posiada wiele ciekawych funkcji. nie tylko można prowadzić za jego pomocą projekty (od ich tworzenia po koordynację), ale też można komunikować się ze współpracownikami czy sporządzać raporty. o tym, w jakim celu warto wdrożyć system JIRA, można poczytać m.in. tu: http://jirasolutions.pl/jakim-celu-wdrozyc-system-jira/ ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja już od kilku lat prowadzę rodzinny hotel. Wiadomo, to z pewnością nie jet bułka z masłem, ale mnie osobiście daj***ardzo dużo radości. Szczególnie, jeśli mogę w nim coś zmienić. Niedawno zaopatrzyliśmy się w całkiem nowe dywany i wykładziny :) Wszystkim, którzy posiadają podobny biznes z chęcią podsyłam adres strony www http://www.axprocarpets.com/pl - sprawdźcie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość damianex
Czy jest gdzieś podany szacunkowy koszt otwarcia placówki partnerskiej w Nest Banku? To kwestia podstawowa dla mnie. Taki biznes wydaje mi się dobry i myślę, że mógłby wypalić w moim mieście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szanowny Panie, jak każda franczyza na rynku Nest Bank wymaga przygotowania Placówki zgodnie z wizualizacją Banku. Lokal przy głównym ciągu pieszych w sąsiedztwie innych Banków. Powierzchnia lokalu powinna mieć około 35 m2 z wydzieloną salą obsługi o powierzchni 30 m2. Dodatkowo, lokal powinien znajdować się na parterze z wejściem bezpośrednio od ulicy z widoczną witryną. Koszt inwestycji w przygotowanie placówki to kwota około 1300 zł/m2. Więcej informacji https://www.nestbank.pl/franczyza/wymogi-lokalu.html Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam, Opiekun Klienta Nest Bank nestbank.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moj mąż otworzył własny warsztat samochodowy i powiem tak: trzeba nieźle sie napocić żeby zarobic, ale robi to co lubi, więc jest zadowolony. Ostatnio kupował sporo sprzętu, https://spawaj.eu/25-urzadzenia-warsztatowe jakby ktoś potrzebował to opłaca sie tu kupowac. Ceny i jakość okej. Ja zajmuje się księgowością firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja u siebie w firmie poszłam o krok na przód i zatrudniłam Ukraińców. Początkowo byłam sceptyczna do tego pomysłu, ale okazje się, że to solidni pracownicy :) Dzięki agencji Polrab udało mi się zatrudnić wykwalifikowanych Ukraińców :) Tutaj dowiesz się więcej jak zatrudnić pracowników z Ukrainy http://www.polrab.pl/jakzatrudnic/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Odnośnie do pytania o kancelarię patentową, to ja mam świetne doświadczenie z http://bipat.com.pl/ mają bardzo dobre podejście do klienta i naprawdę szybko i sprawnie można u nich załatwić większość spraw. Polecam jak najbardziej, a terminy też nie są jakieś straszne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość posterut
Jeżeli ktoś plaaanuje prowadzić właasną firmę, to polecam poczytać https://itaxi.pl/biznes/taxi-gdynia/ - takie usługi nie są drogie, naatomiast gdy zatrudnia się pracowników, to w wielu sytuacjach potrafią być bardzo pomocne. A nawet gdy jest się samozatrudnionym to warto czaasem skorzystać z taxi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość olkaaaa98900
A może w Twojej firmie będą potrzebne takie maszyny błyskowe http://modico.pl/maszyny-blyskowe/ ? Możesz zastanowić się nad nimi, ponieważ służą one do tego, aby tworzyć beztuszowe pieczątki. Wszystko też oczywiście zależy od tego, jaka będzie Twoja firma i czy taka maszyna będzie Ci potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przede wszystkim pasowałoby mieć jakaś strategie rozwoju w swojej firmie. Sprawdź np. http://bf4business.eu oni zajmuja sie takimi sprawami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My z mężem poszliśmy w usługi medyczne, nie jest to łatwy kawałek chleba ponieważ jednak trzeba uważac na konkurencję, a poza tym inwestować bardzo dużo pieniędzy w sprzęt. My na szczęście znaleźliśmy bardzo dobry w korzystnej cenie http://www.plusultra.pl/ ale wiadomo, inwestycja to jest cały czas. Ale kochamy to co robimy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bartolemo
Chciałbym otworzyć placówkę partnerską w Nest Banku i mam do Was pytanie. Jak wyglądają szkolenia i jak długo trwają? Czy muszę za nie zapłacić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabi788
Własna firma i nowoczesne techniki coraz bardziej modne w naszych czasach. Nie dostępne nam naukowe badania, testy zaczynają być dostępne dzięki robotyce. Ostatnio dużo czytałam na ten temat na; https://cshark.com/ i warto zerknąć sobie, ponieważ rzeczy nie możliwe stają się możliwe. Sterowanie robotem, nie będąc z nim to super sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja uważam, natomiast że dobrze zrobilam inwestując pieniądze w sklep spożywczy, właściwie warzywniak. Kupiłam super opakowania drewniane dzięki którym wszystko wyglada bardzo apetycznie http://www.drewnopak.pl/ no i jest popyt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ireneusza25
Wcześniej padło pytanie o dobre biuro rachnkowe z Warszawy, tu polecam namiar do https://adamus.net.pl/kontakt bardzo dobre biuro rachunkowe. Kompleksowa obsługa, rozsądne ceny, fachowa pomoc w 4 oczy, tak więc spokojnie można zająć się prowadzeniem firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mayczak
Niezależnie od tego, na założenie jakiego typu firmy się zdecydujesz, jeśli będzie się on wiązał z częstymi podróżami samochodem dobrze byłoby, gdybyś zdecydował się na dodatkowe ubezpieczenie, o którym można przeczytać pod adresem https://paniala.pl/wiedza/ubezpieczenie-assistance/ które mogłoby uchronić Ciebie w przypadku wystąpienia ewentualnych awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szanowny Panie, szkolenia franczyzowe są darmowe odbywają się w Centrali Banku w Gdańsku. Trwają 4 dni i kończą się testem. Nest Bank zapewnia salę, materiały i catering. Partner musi pokryć tylko koszt dojazdu i zakwaterowania. Dodatkowo Nest Bank zapewnia szereg szkoleń dostępnych na platformie e-lerningową dla wszystkich partnerów. Więcej info www.nestbank.pl/franczyza/korzysci-wspołpracy.html Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam, Opiekun Klienta Nest Bank nestbank.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elanowak
Myślę, że bardzo ważnym aspektem jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy, ale nie tylko mając na uwadze klientów, ale również potencjalnych pracowników. Choć nie każdy przedsiębiorca przywiązuje wagę do employer branding to według mnie jest to dość istotna kwestia, szczególnie jak zalezy nam na pozyskaniu najlepszych specjalistów z branży. Ciekawie podeszła do tematu firma https://walterherz.com/pl/kariera taki lookbook to innowacyjny pomysł, mnie przekonali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goniakowalczyk
Czy to dobry czy kiepski pomysł - za mało parametrów, aby ocenić. Nikt też nie odpowie, ile kosztować będzie lokal. To zależy od miasta i tego, czy chcesz kupić, kupić na kredyt czy może wynająć - koszt będzie zgoła inny. Podstawa to przemyślany biznesplan. Koszty warto ciąc m.in. przez zakup sprzętu poleasingowego, np. przez EFL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zobacz sobie jeszcze możliwośc pójścia w gastronomię, to jak dla mnie bardzo dobry i oplacalny wybór. Polecam http://www.resdrob.pl/ od nich biorę drób i zrobiłam sobie budkę z kurczakami z rożna. Świetne mięsko, ja dobrze je przyprawiam i biznes sie kręci, dosłownie i w przenośni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maksymmillliannnnn
Sam natomiast prowadzę własną firmę zajmującą się zabezpieczaniem i ochroną imprez masowych (głównie koncertów) oraz wypożyczaniem scen, nagłośnienia i oświetlenia. W przypadku prowadzenia tego tupu biznesu ważne jest, aby we właściwy sposób zadbać o zabezpieczenie własnych pracowników, gdyż praca w tej branży wiąże się z podwyższonym rykiem. Warto wcześniej pomyśleć o kwestii ich bezpieczeństwa. Można to zrobić, wyposażając ich w odpowiedni sprzęt, ale także poprzez zapewnienie im ochrony od następstw nieszczęśliwych wypadków. Bardzo dobrą ofertę ubezpieczeń znalazłem na stronie https://www.gothaer.pl/pl-dla-firm bogata oferta pakietów oraz atrakcyjne ceny, bardzo przypadły mi do gustu. Uważam, że warto zadbać o zabezpieczenie własnych interesów poprzez wykupienie sprawdzonego pakietu ubezpieczenia, który w przypadku wystąpienia jakiegoś nieprzewidzianego przykrego incydentu przynajmniej w pewnym stopniu zmniejszy przykre skutki wystąpienia takiego zdarzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mmmiikkkkkiiiiiiiiiii
Wychodzę z takiego założenia, iż jedną z najbardziej istotnych kwestii w przypadku prowadzenia własnego biznesu, jest właściwe zadbanie o spełnienie wszelkich zobowiązań podatkowych i sprawozdawczych panujących na terenie, w którym prowadzimy własną działalność biznesową. Przykładowo, sam staram się skupiać w głównej mierze na rozwijaniu własnego biznesu. Dlatego sprawy związane z wymogami i zobowiązaniami podatkowymi, które są z reguły bardzo czasochłonne, postanowiłem zlecić zewnętrznej firmie, czyli tzw. outsourcing. Dzięki wykorzystaniu takiego rozwiązania, czyli podjęciu współpracy z https://www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/accounting-tax/ipt/ nie muszę się martwić o legalność i właściwe spełnienie zobowiązań podatkowych w stosunku do konkretnych jurysdykcji podatkowych, na których terenie prowadzę własną międzynarodową działalność gospodarczą zajmującą się świadczeniem kompleksowych usług ubezpieczeniowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dominik9080100
Skoro planujesz prowadzić własny biznes, to polecam ci przemyśleć kwestię księgowości. Chodzi mi dokładnie o jej przekazanie do zewnętrznej firmy. Dzięki temu będziesz miała więcej czasu na rozwój i opracowywanie strategii. Oczywiście największym plusem jest to, że finanse twojej firmy będą w rękach profesjonalistów. Ja np. w swojej firmie współpracuję z TMF Group - https://www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/accounting-tax/tax-compliance/ dzięki temu mam gwarancję, że moje finanse są rozliczane w jak najlepszy i pewny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marekHobby
Można zlecić do biura lub korzystać z programów do księgowości. Zależy, co dla kogo jest bardziej wygodne. Gastronomia oraz tego typu podobne lokale są bardzo zależne od wysokiego poziomu zadowolenia klientów. Tutaj trzeba dbać o poziom produktu oraz usługo na wysoki poziomie. Tak badać ten oraz analizować. Możesz stosować metodę badania, tzw. tajemniczy klient. Na stronach firm badawczych https://www.smartcheck.pl/ możesz poczytać na czym to polega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×