Gość Krzysztof_P Napisano Marzec 31, 2015 Cześć, właśnie przeglądam oferty gdzie można kupić wyposażenie do biura, na razie jestem tutaj http://www.boxmarket.pl/ interesuje mnie dobre krzesło oraz biurko plus może jakaś szafka, regał na papiery, możecie coś ciekawego polecić ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 1, 2015 Spójrz sobie jeszcze tu http://www.kleen-tex.pl/ , mysle,ze cos wybierzesz, bo maja naprawde spoko oferte:) a taka wycieraczka fajnie w biurze wygląda, bo poprawia estetykę i dodatkowo dekoruje-mozna sobie jakiś fajny motyw nadrukowac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 19, 2015 poszperaj na http://www.salonmeblowy.net.pl/fotele_tapicerowane.ehtml :) cudne są rzeczy, sami kupiliśmy z małżonkiem do mieszkania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 19, 2015 www.bardzomodna.pl poza modą , posiada dział dom i ogród gdzie znajdziesz kompletne wyposażenie biura ,mieszkania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 4, 2015 Bardzo ciekawą ofertę ma konsorcjum biuro klub (http://www.biuroklub.pl/) za ich pośrednictwem kupisz praktycznie wszystko, co mozę ci się przydać w biurze. Od materiałów biurowych poprzez meble do artykułów spożywczych. Warto zajrzeć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 17, 2015 Polecam skorzystać z usług firmy http://www.hicopy.gdansk.pl/ która pomogła mi w redukcji kosztów drukowania w mojej firmie. Mam dzięki temu sporo oszczędności Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 17, 2015 Jeśli chodzi o wyposażenie biura to mnie wcześniej polecono firmę http://biurotechnika.com.pl/ u której zakupiłam meble biurowe i urządzenia w bardzo dobrej cenie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 26, 2015 ja zamawiałem http://e-regaly.pl/regal-magazynowy-primo-180x90x35-5-polek-500kg.html, ale to chyba inna branża... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 29, 2015 Ja w urządzenia biurowe wyposażyłam się z pomocą firmy http://www.arso.pl/ z którymi też podpisałam dobrą umowę serwisową dzięki czemu mogę być pewna, że w razie jakichkolwiek problemów zostaną one szybko rozwiązane Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 18, 2015 ja do biura kupiłam takie meble http://met-pol.pl/szafy-aktowe . metalowe szafki na dokumenty czy do szatni dla pracowników to najlepsze rozwiązanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 10, 2015 DO wyposażenia biura przydadzą sie też odpowiednie środki chemiczne i higieniczne. Szeroką ofertę ma na przykład http://www.mado-tarnow.pl/. Warto kupować w jednym miejscu wszystkie tego typu artykuły, bo przede wszystkim wychodzi to tanio. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 24, 2015 biuro powinno być wyposażone w nowoczesne maszyny i urządzenia. Firma http://www.swisspol.com.pl/ oferuje duży wybór drukarek, kserokopiarek i faksów. U nich kupisz materiały eksploatacyjne, możesz liczyć na fachową pomoc i serwis urządzeń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 29, 2015 urządzenie biura zależy od tego czym firma się zajmuje, wtedy dopiero można doradzić, jaka stylistyka się sprawdzi, ważne jest najbardziej,by sprzęt mieć dobry w biurze, ja bardzo dobre drukarki laserowe mam z http://wpc-tusze.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 12, 2015 gdybyś potrzebował niszczarek do dokumentów, papieru, dziurkaczy itd. czyli wszystkiego co potrzebne do prowadzenia biura to mogę polecić ci firmę w której zaopatruję moje biuro www.ebiurowe.com.pl. Mają dobre ceny i szybko dostarczają zamówione rzeczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 8, 2015 A dodatkowy sprzęt typu drukarka, kserokopiarka też? Interesowałeś się już ich zakupem? Myślę, że warto już od samego początku zadbać o takie podstawowe przedmioty. Sam niedawno przekonałem się jak ważne są kiedy okazało się, że trzeba wydrukowac dokumenty na już i nie ma gdzie. Ja kupiłem trochę rozbudowany model kopiarka.net/urzadzenia-drukujaco-kopiujace/urzadzenia-wielofunkcyjne-kolorowe.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=2 ale tobie też powinien przypaść do gustu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Styczeń 21, 2016 Jednym z moich ulubionych przedmiotów/urządzeń niezbędnych na wyposażeniu biura są oczywiście dystrybutory wody oraz ekspresy do kawy, bez których nie jestem w stanie normalnie funkcjonowac. Myślę, ze warto o nich pomyśleć, bo szklanka czystej wody lub dobrej kawy może poprawić nastrój. Takie urzadzenia można sobie na przykład wynająć - www.aqua-logic.pl, ja polecam serdecznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 22, 2016 A w sprzęty elektroniczne już się zaopatrzyłeś? Bo ciekawa ofertę w dobrych cenach możesz znaleźć w www.markor.com.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poziomkowa97 0 Napisano Luty 22, 2016 ikea :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Luty 29, 2016 Ja Ci polecam salon z meblami biurowymi, http://10office.pl - to ich strona, możesz sobie zobaczyć, co mają w sprzedaży :) Naprawdę świetne meble w bardzo dobrych cenach :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 13, 2016 jeśli urządzacie biuro to warto pomyśleć też o drukarkach i kserokopiarkach. Mi się udało sporo zaoszczędzić dzięki wynajmowaniu kserokopiarek od tej firmy z Gliwic http://kserokopiarki-gliwice.pl/. Zwłaszcza na początku liczy się każdy grosz, wieć warto wypróbować różne sprzęty, zanim się zdecydujecie na zakup wybranego modelu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość fifek859 Napisano Maj 12, 2016 Pomyśl także o dobrych urządzeniach wielofunkcyjnych. Ja bym na twoim miejscu wybrała sprzęt Epson z systemem ITS. Do tego mają teraz promocję do 30,06,2016 roku jak kupisz jakiś model z tej listy tutaj: http://www.epson.pl/msoffice otrzymasz dodatkowo subskrypcie microsoft office 365 na rok całkiem za darmo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 14, 2016 Bardzo fajny wybór mebli biurowych znajdziesz na http://jardmb.com.pl - ja od nich zamawiałem właśnie biurka i fotele biurowe. Niedawno domawialiśmy też taki stół konferencyjny wraz z krzesłami do salki konferencyjnej, jaką mamy w firmie. Meble solidne, bardzo pomocna obsługa, dobre ceny :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość celina41 Napisano Maj 15, 2016 Często takie urządzenia psują się po długim czasie użytkowania, zwłaszcza kserokopiarki czy urządzenia wielofunkcyjne. Warto, wtedy pomyśleć o naprawie, szybkiej i skutecznej. Taką ofertę pomocy widziałam u firmy Telcop : http://www.telcop.pl/serwis.html . Godna uwagi kompleksowa pomoc naprawcza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gabrysia2090 Napisano Maj 17, 2016 A Epson teraz jeszcze ma promocję też z gwarancję i zapasem tuszy a więc można trochę gratisów do zakupów zgarnąć. Sama nad tym się zastanawiam, sam tusz trochę kosztuje a modele drukarek w fajnych cenach. Model np. L365 bierze udział w wszystkich promocjach Epsonach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 23, 2016 my cały sprzęt do biura kupiliśmy w http://infotech.olsztyn.pl/ - tak chyba najlepiej, jeśli można dostać wszystkie drukarki i kserokopiarki w jednym miejscu. a jeszcze lepiej jak się można poradzić doświadczonych specjalistów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Maj 31, 2016 A gdzie kupujecie sprzęt typu komputery, drukarki, skaner itp.? Jeśli chodzi o PC, to mam namiar od koleżanki na sklep, gdzie można zamówić dobry zestaw komputerowy - http://trysja.pl, ale gdzie urządzenia biurowe? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość dann Napisano Czerwiec 1, 2016 Wszystkie meble do biura wraz z fotelami kupowaliśmy w Agacie a elektronikę w media expert. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kucola 0 Napisano Czerwiec 1, 2016 my sprzęty do biura kupowaliśmy w salonie sferisu, tylko umawialiśmy się z jakimś przedstawicielem i przy dużej ilości zrobili nam fajne ceny :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 7, 2016 Jeśli chodzi o meble, to my zamawialiśmy wszystkie elementy - biurka, krzesła, regały, a nawet ladę recepcyjną - ze sklepu http://10office.pl. Wybór naprawdę duży, ceny atrakcyjne :) Mimo że sklep jest internetowy, to obsługa bardzo nam pomogła w doborze poszczególnych rozwiązań :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 7, 2016 Jesli chodzi o Agatę to ma fajne ciekawe kolekcje https://www.agatameble.pl/kolekcje/biuro-i-gabinet , mozna pięknie urządzić gabinet meblami z jednej kolekcji, nie wspominając o ogromnym wyborze pojedynczych foteli i biurek itp... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach