Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jakie buty do chodzenia? Polećcie coś

Polecane posty

Gość gość

Cześć :) od dzisiaj zaczynam regularne chodzenie po pracy, mieszkam obok pięknego lasu i pól więc jest gdzie pomaszerować. Endomondo już ustawione. Nie mam jednak jeszcze odpowiednich butów, a wiem że w takowe powinnam się zaopatrzyć żeby zapewnić stopom jak największy komfort i odpowiednią amortyzację. Na razie będę łazić w tych adidasinach co mam, ale już od dziś intensywnie poszukuję konkretnych butów. Słyszałam, że buty do chodzenia powinny mieć jak najcieńszą podeszwę żeby odwzorowywać naturalny kontakt z podłożem. Nie znam się kompletnie na tym co i jakie firmy oferują w tej działce, butów do biegania jest cała masa ale o takich do chodzenia to przyznam się że do tej pory nie bardzo słyszałam. A wyczytałam, że między jednymi a drugimi są istotne różnice które mają duży wpływ na to jak się biega/chodzi. Czy mógłby mi ktoś znający się na rzeczy zaproponować jakieś konkretne modele? Albo firmy, w których ofercie znajdę takie? Chodzi o buty DAMSKIE, zapomniałam dodać ;) Acha, kwota którą planuję przeznaczyć na buty to max 250zł. Czyli nie oczekuję jakiś mega turbo wypasionych. Zależy mi też na tym, żeby przód buta była jak najbardziej "kwadratowy", nie schodzący w szpic (chodzi o wygodę palców które mam wrażliwe). Będę bardzo wdzięczna za jakieś propozycje :)

Gość gość
mogę chodzić z Tobą kotku?:)

Gość gość
No pewnie, razem ponoć raźniej :)

Gość gość
a co zrobisz kotku jak nas razem zobaczy Twój facet?:(

Gość gość
Albo Twoja kobieta? :(

Gość gość
Jeśli tylko polecisz mi jakieś fajne buty to nikt nas nie zobaczy ;)

Gość gość