Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chyba oszalalam, taka stara, a ja...

Polecane posty

Gość gość

... chciałabym zostać pediatra. Mam 30 lat. Dwoje malutkich dzieci - jedno jest noworodkiem, drugie ma 2 lata. Z wykształcenia jestem przedszkolankę i nagle... zamarzylo mi się być pediatra. Strasznie mnie kusi podjęcie zaocznych studiów póki jestem jeszcze na macierzyńskim, a później wychowawczym.

Gość gość
pewnie ze idz:) ja postanowiłam zrobic prawo jazdy i zapisuje sie we wakacje jak córa bedzie jesc wiecej niz tylko mleko z piersi:)

Gość gość
Zaoczne studia medyczne.... :-D :-D gdzie takie dają ????????

Gość gość
A nie ma? :) Myślałam, że może są jakieś 5 letnie.

Gość gość
kobieto, pomysl chwile zaocznie, medycyne > zakuwanie ton tomow ? i lata specjalizacji ... moze wyrobisz sie na 40stke.

Gość gość
Na pewno są we Wrocławiu. Ale dzięki za sprowadzenie na ziemie.

Gość gość
Halooo,tu Ziemia ! Nie ma zaocznych studiow medycznych

Gość gość
zaoczna medycyna :D hahahahaha padłam :P i to jeszcze 5 lat :P moja droga sama specjalizacja z pediatrii po studiach 6-letnich trwa 5 lat czyli już jest 11, a byłoby 12 na starych zasadach tylko teraz 6 rok jako staż wliczają do studiów :) a no i jeszcze trzeba się dostać na medycynę :P Powodzenia

Gość gość
niestacjonarna medycyna koleżanko nieogarnięta to nie są zjazdy co dwa tygodnie na weekend :o tylko normalnie masz zajęcia ze stacjonarnymi ale za to płacisz!! tym niemniej musisz mieć zdany egzamin wstępny i nie ma zmiłuj!

Gość gość
Medycyna to nie marketing i zarzadzanie na kazdej platnej ,,Sorbonie ",no luuudzieee :-D

Gość gość
Chcesz to idź a nie pytaj na forum gdzie co druga siedzi na utrzymaniu męża, żyje od serialu do serialu i nawet nie ma pojęcia że są zaoczne studia medyczne

Gość gość