Gość gość Napisano Kwiecień 28, 2015 Niedługo idę na studia i będę potrzebował normalnego konta. I zastanawiam się gdzie jest najlepsze, możecie mi wskazać kilka fajnych propozycji ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 28, 2015 jestem studentem i mam konto dla mlodych w polskim banku pko bp Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 29, 2015 Dobra konto jest w millenium, powinieneś tam poszukać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 30, 2015 Poszukaj na porównywarce, ja tam znalazłem dla siebie oc. I powiem, że jest to bardzo rozbudowana przeglądarka. Może tam uda się tobie coś znaleźć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 14, 2015 Ja polecam konto student 360 w Banku Millenium. Macie tutaj na stronie szczegóły tego konta i opinie klientów http://f.kafeteria.pl/temat/f14/konto-firmowe-jaki-bank-p_5425408 - polecam się z tym zapoznać - przekonacie się do tego konta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość abc Napisano Kwiecień 9, 2019 Ja nie polecam pod zadnym wypadkiem konta w Milelnium. Czyste zawracanie dupy. Ciezki dostep do platnosci internetowych; smsy z autoryzacja NOTORYCZNIE nie dochodza- zaraz Ci przez to blokuja konto, trzeba dzwonic po banku, tracic pieniadze za polaczenia, odblokowywac- i to nie ze swojej winy ! Nieintuicyjna strona int.; trudny dostep do banku- tysiace zabezpieczen, 3 hasła. Jedna wielka porazka. Wynosze sie z tad, najgorszy bank w jakim bylam, a bylam juz w kilku. NIE POLECAM !! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
doris9 0 Napisano Grudzień 11, 2022 Gdzie najbardziej opłaca się założyć konto dla młodych? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach