Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
pilnieproszeopomoc

metodologia badań, zmienne i wskaźniki

Polecane posty

witam, pisze prace licencjacka z pedagogiki, mam ogromny problem ze zmiennymi zależnymi, niezależnymi i wskaźnikami. wiele czytałam na ten temat, ale wciąż nie potrafię sobie z tym poradzić. wybrałam metodę socjometryczną, badania zostały przeprowadzone w jednej klasie (II klasa gimnazjum, 26 osób, 10 dziewcząt i 16 chłopców). tematem pracy jest: Pozycja społeczna ucznia w klasie szkolnej Problem główny: Jaka jest pozycja społeczna ucznia w klasie szkolnej? Problemy szczegółowe: 1. Jakie są kategorie socjometryczne pozycji społecznej ucznia w klasie szkolnej? 2. Jaki jest zasięg zjawiska akceptacji i nieakceptacji ucznia w klasie szkolnej? 3. Jaki jest układ stosunków społecznych w klasie szkolnej? 4. Jakie są uwarunkowania pozycji społecznej ucznia w klasie szkolnej? w badaniach posłużyłam się testem socjometrycznym, plebiscytem życzliwości i niechęci oraz ankietą "zgadnij kto?". całość uzupełniłam wywiadem z wychowawcą klasy. bardzo proszę o pomoc w wypisaniu ZZ, ZN, wskaźników z góry pięknie dziękuję pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×