Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

ranking karm dla PSA 2015 zróbmy tutaj nasz

Polecane posty

Gość gość

możemy zrobić 2 kategorie : karmy tanie i karmy drogie jakie są Wasze doświadczenia? ja nie kupuję drogich karm ( jestem studentką i mnie nie stać) mój pies zawsze najbardziej lubił Pedigree więc daję na 1.Pedigree 2. Purina friskies 3. lubił czapi jak był młody, teraz nie lubi 4.karma z lidla w czerwonym opakowaniu 5. purina darling 6 . karma kauflandowa (taki duży wór, wychodziło koło 3 zł na kg)

Gość gośćula
karma średnio droga : CARNO!!! rewelacja

Gość gośćula
rozumiem że Cię nie stać ale zle go karmisz lepiej kupić podroby i mu ugotować ,przykładowo 20 dkg watróbki drobiowej to jakieś 60 groszy a nasyci 15 kg psa na pół dnia.

Gość Berrnia84
Moim zdaniem brakuj***ardzo zdrowej i lubianej przez psy karmy Naturea!

Gość gość
Mam dwa psy w tym jeden wybredny,karma sucha moze stac w misce i nie ruszy chyba ,ze ten drugi sie dobiera :D ale na żadna karme nie rzucaja sie tak jak na jedzenie ,które im ugotuje. Potem jeszcze liza puste miski przez kilka minut :D

Gość gośćAnnka
A moje psiaki w ogóle nie lubię tego co ja gotuję, ale raczej tylko dlatego że ich nie nauczyłam. Od niedawna przerzuciłam sie na karmy Naturea - sa świetne, skład mają idealny dla czworonogów. Bez zbóż i bez chemii. Świetny wybór.

Gość dagadaga
Mój pies najchętniej je Pedigree, więc zdecydowanie jest to dla mnie numer 1.

Gość gość
Przestań spamować tym g*wnianym pedigee!!! to nawet nie karma to zbożowy odpad ze środkiem uzależniającym i aromatem miesa, bo żaden pies z własnej woli nie ruszył by karmy zbożowej. dziecko będziesz karmić przez całe życie tyko chlebem albo chrupkami kukurydzianymi bo taniej niz mięsem?