Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość always_honest

Reklamacja

Polecane posty

Gość always_honest

Witam. Buty zakupione 2 miesiace temu. Rozkleiły się po miesiacu, zaniosłam zareklamować i naprawili mi. Po naprawie but założony dwa razy i znów w tym samym miejscu się rozkleiły, zaniosłam do ponownej reklamacji. Babeczka powiedziała mi, że nie ma takiej opcji zeby było zwrot gotówki. Wymiana na inne lub zamówia takie same. Ok. Zapewne po 14 dniach otrzymam telefon z informacja o rozpatrzeniu. Szczerze mówiąc, buty kupiłam juz drugie, bo nie mialam w czym chodzic. Czy jeżeli pójde tam i powiem, że nie moge nic wybrać a np.nie bedzie takiego samego obuwia na stanie sklepu to czy mogę żądać zwrotu gotówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×