Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Kochałam się z przyjacielem.

Polecane posty

Gość gość

Mam dobrego przyjaciela z którym już bardzo długo się znamy bo 5 lat. Od 2 lat wynajmujemy wspólnie mieszkanie. Ja jestem studentką, a on już pracuje. Jest ode mnie trochę starszy. Jakiś czas temu on dowiedział się, że mam problemy. Nie chciałam mu o nich opowiadać, przez przypadek się dowiedział i teraz usilnie stara się mi pomóc. Kilka dni temu leżeliśmy na łóżku i rozmawialiśmy o tym wszystkim. Powiedział mi, że nie chce stracić ważnej dla niego osoby.. I zaczął mnie wtedy tak głaskać, masować, przytulać.. W końcu daliśmy się ponieść emocjom i doszło między nami do seksu. To był mój pierwszy raz. Wcześniej nie dochodziło między nami do podobnych sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćlili
PRZYJAŻŃ kobiety i mężczyzny zdarza się rzadko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie kocham się z żadnym przyjacielem ponieważ nie mam przyjaciel, chłopaka, narzyczonego, męża ... od prawie 3 lat jestem bez faceta ... moza powiedziec ze w 100% singielka więc ode nie rad nie otrzymaz w tej kwestii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Obawiam się co teraz z nami będzie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z przyjacielem płci odmiennej się nie mieszka, bo przecież wiadomo czym to się skończy. Masz mózg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie każdego stać na własny dom z ogródkiem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość