Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zerwałem z kobietą.

Polecane posty

Gość gość

Niedawno okazało się, że moja dziewczyna (razem jesteśmy od prawie 3 lat) mnie zdradziła. Chciałem od razu z nią zerwać jednak przepraszała mnie i zarzekała się, że to był jednorazowy numerek. Jestem jej wierny, ale znam naturę ludzką i wiem, że takie rzeczy się wybacza o ile nie występują zbyt często. Jednak w sobotę okazało się (mniejsza o szczegóły) że ona nadal pieprzy się z tym kolesiem! No to w niedzielę przeprowadziłem z nią rozmowę i na początku zarzekała się że wcale nie, że on by chciał ale ona nie chce itp. W końću ją złamałem i się przyznała że mnie nadal zdradza. I co jeszcze powiedziała: że ona chce prawdziwego mężczyzny, z ikrą, który budzi respekt na osiedlu! Jestem normalnym facetem, ciężko pracuję, jestem po studiach (tylko licencjat ale radzę sobie) w miarę stać mnie na wszystko i nigdy nie ciągnęło mnie do takich środowisk. Nie wiedziałem, że prawie 30 letnia kobieta może być tak głupia i tak bardzo idąca za głosem pizzdy. Powiedziałem jej że ma wypierrdalać jeszcze dziś, rzeczy odeślę do jej matki albo niech sobie po nie przyjdzie za parę dni, a teraz może spakować walizkę. Powiedziałem to spokojnie, a ona zaczęła mnie prosić, błągać żebym jej nie wyrzucał, a ja wtedy do niej, że jest szmatą, a ja szmat w domu nie chcę. Popłakała się wzięła parę rzecxzy i uciekła a teraz do mnie wydzwania. Nie zejdę się z tą ku/rwą, ale piszę o tym na forum dla kobiet żeby Was zapytać czy wy wszystkie takie jesteście? Niemyślące, z nierealnymi oczekiwaniami i takim świądem pizzdy na bad boyów?

Gość gość ona81
Nie wszystkie. Po prostu źle trafiłeś . Widocznie się nudzila w związku.

Gość gość