Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość marzyciel_pseudoanglista

Nauka angielskiego, poszukiwanie porad

Polecane posty

Witam, jestem uczniem drugiej klasy gimnazjum i marzę o tym, aby dostać się do szkoły dwujęzycznej. Uczę się bardzo dobrze, mam piątki i szóstki, potrafię mówić i pisać po angielsku, jednakże żadnego szału z tym nie ma. Chciałbym przez wakacje i połowę następnego roku szkolnego wytrenować moje zdolności językowe w stopniu zaawansowanym. Co powinienem zrobić? Muszę szukać korepetytora czy raczej sam uczyć się w domu? Z jakich książek korzystać, może jakieś mi polecicie? Poszukuję również najbardziej przydatnych zwrotów oraz słownictwa, ale średnio mogę je znaleźć... Jeśli macie takowe rzeczy pod ręką, lub cokolwiek, co może mi pomóc, napiszcie :D XYZ

Gość Olga17
Słownictwo ogólnie czy imnteresuje Cię specjalistyczne

Ogólne :D

Gość gość
Może lepiej się zapisać na jakiś kurs do szkoły językowej, przed maturą chodziłam do speak upa i było ok. Dużo się nauczyłam, różnica w poziomie nauki między liceum a tą szkołą bardzo duża. Też niby miałam 5tki w szkole ale wyszło, że tak naprawdę dużo się nie nauczyłam na tym angielskim.

Gość gość
Długo do nich chodziłaś?? Chciałbym się dobrze przygotować do przyszłorocznej matury

Gość gość
Hej, jeśli masz opcję, to umów się na lekcje z native speakerem! To Ci pozwoli rozwinąć zdolności komunikacyjne i swobodnie się porozumiewać, uzyskując płynność. No i naturalnie rozszerzysz słownictwo :) Ja się umawiam z native speakerami przez stronę http://www.talksinthecity.pl i jestem bardzo zadowolona, bo po każdym spotkaniu czuję się pewniej :) Jeśli jesteś z Wawy - póki co tylko tutaj można się umawiać z native'ami za pośrednictwem tej stronki - to gorąco Ci polecam :) Tym bardziej pod kątem szkoły dwujęzycznej świetna sprawa!