Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nie umiem gadać i zawsze wychodze na tępą dzide

Polecane posty

Gość gość

Nie mam zycia a jedyne życie jakie mam to moje sprzątanie, marzenia i chore sytuacje w domu z alkoholem i narkotykami.. Do tego jestem zamknięta w sobie i nieufna..I dobra tępą dzidą też jestem.. Chodzi o to, że czasem muszę jechać gdzieś do "rodziny", której w ogóle nie znam.. I zawsze wychodzę na totalną tępą niemowę.. Po prostu nie mam pojęcia co mam mówić! Oni są wszyscy dorosli, mają po 30, 50,60 lat.. I co ja mam wiedziec o budowie domu, o podatkach, o zakładaniu firmy, o pieniądzach? O czym mam z nimi gadać, jak dopiero co skonczyłam 20lat i jestem po prostu głupia i nie znam sie na tych sprawach. No nie znam się. A z drugiej strony to o sobie i tak nie mam co opowiadać, bo po pierwsze nie mam życia a po drugie jestem cholerną samotniczką..

Gość gość
tępa dzida ma nie gadać nic, dobrze robisz

Gość gość
Trzeba się interesować różnymi rzeczami. Czytać różne artykuły, książki. Oglądać przynajmniej jeden wiadomości dziennie. Raz w tyg jakiś program śniadaniowy. Poranek rozpoczynać od np. TVP info. W programach cejrowskiego jest duzo ciekawostek...Oglądać jakiś program reportażowa. Np sprawa dla reportera. A potem wybrać co cię interesuje. Mozesz tez zaintetesowac sie jskims blogiem kulinarnym.

Gość gość