Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak kupić drukarkę do laptopa?

Polecane posty

Gość gość

Nie znam się na tym kompletnie a chciałabym kupić coś na allegro, taniej do mojego laptopa. Mam laptopa Hp, musze w takim razie dobierać drukarke Hp też? I lepiej drukarke na tusz czy jakaś laserowa?

Gość trewq10293
Nie musi być HP, chociaż taką bym polecał. Nie baw się w laserowe tylko zwykłą atramentową. Możesz kupić już za 150 zł niezłą. A dlaczego akurat HP? Ponieważ możesz do niej napełnić tusz za powiedzmy 30 zł za sztukę, zamiast kupować ciągle nowy za 100 zł. Radzę ci wybrać droższą to będzie miała już Wi-Fi i nie będzie plątaniny kabli. Atramentowa będzie znacznie tańsza w eksploatacji od laserowej i po sterujący z laserowej nie zawsze da się pisać długopisem;)

Gość trewq10293
Wydrukach zamiast sterujący;) Sorki za słownik w telefonie;)

Gość gość
Dzięki bardzo! 🌼 Nie myślałam, że w ogóle ktoś odpisze! Miłego dnia!

Gość trewq10293
Wzajemne. Dlaczego takie pesymistyczne myśli?

Gość gość
No nie wiem, tu raczej mało tematów o drukarkach:p

Gość trewq10293
Ale też normalni ludzie:) jaki masz budżet to może podrzucę pomysł jaką konkretnie?

Gość magda906
Ja polecam jak najbardziej drukarki Epson z systemem ITS, gdzie jest tanie drukowanie i jest naprawdę wydajna i oszczędna. Do tego teraz jak zakupisz do 31,03,2016 i zarejestrujesz się na stronie: http://www.epson.pl/gwarancjanadrukarki to otrzymasz aż trzy lata gwarancji a nie rok.

Gość marysia8383
O tak, też mam taką Epson i jest naprawdę godna uwagi. Zwłaszcza model L365 . Sprawuje się świetnie. Na pewno po zakupie będziesz zadowolony. Te drukarki wiele osób kupuje z wielkim zadowoleniem.

Gość gość