Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ile za sesję fotograficzną

Polecane posty

Gość gość

Witam, jestem fotografem amatorem, niedługo będę pierwszy raz robić zdjęcia na ślubie. Panna Młoda znalazła moje ogłoszenie w internecie. Ma ona już swojego profesjonalnego fotografa, ale chciałaby jeszcze kogoś zatrudnić, a nie chce prosić rodziny. Będę robić zdjęcia w domu w czasie przygotowań, mo że kilka w kościele, kilka już po ślubie. Potem będę to obrabiać w Photoshopie. Jako, że jest to moja pierwsza tego typu sesja (wcześniej robiłam rodzinne z dziećmi) nie wiem jaką kwotę za to zaproponować. Doradźcie coś. Dodam jeszcze, że ślub będzie około 30 km od miejsca mojego zamieszkania.

Jeśli to Twoja pierwsza sesja to powinieneś pomyśleć o tym, żeby się gdzieś rozkreklamować z usługami. Ostatnio przeglądałam: http://www.slubeo.pl/ , super portal, gdzie możesz jako fotograf dodać ogłoszenie o swoich usługach. Ustal swoją stawkę i wrzuć namiary.

Gość gość
Ja płaciłam 1500 za: godzinną sesję na 2 godz. przed ślubem, niedaleko kościoła, ślub + wesele do podania tortu (w sumie od 13.00 do 22.00), płytę ze zdjęciami i kilkanaście sporych odbitek (15x21). W Warszawie, w sezonie ślubnym. Porównaj z tym, ile Tobie to zajmie czasu i czy spodziewasz się ew. wpadek ;)

Gość gość
Po pierwsze - czy główny fotograf został poinformowany o tym, że ktoś kompletnie "zielony" będzie przeszkadzał mu w pracy? Mam nadzieję :) Poza tym takie pytania powinnaś kierować raczej na forum fotograficznym. Tutaj to w większośc***iszą kobiety, dla których 1500 zł za fotografa ślubnego to już majątek. Ale to tak na marginesie.

Gość gość
O, nie mówiłem - fotograf za 1500 zł :D

Gość gość