Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy mężczyzna szuka kobiety "równej sobie"?

Polecane posty

Gość gość

Przyznaję, założyłam takie topik już kiedyś i wiem, że to zależy od człowieka a nie od płci ale teraz relacja z pewnym chłopakiem się rozwinęła a ja nadal mam obiekcje. Oboje studiujemy. On już skończył jeden kierunek (biznesowy), teraz studiuje to co ja. Jest ode mnie kilka lat starszy. Ja mam niecałe 20 lat i to mój pierwszy kierunek. Studiuję za granicą, w jego rodzinnym kraju. Wyjechałam tutaj całkowicie sama, bo chciałam się usamodzielnić, przełamać nieśmiałość (to przede wszystkim) i podobał mi się program uczelni. komunikujemy się po angielsku. Chodzi mi o to, że on jest bardzo mądry. Zna cztery języki, mówi perfekcyjnie po angielsku (jako że robił staż w US). Mój angielski niestety pozostawia wiele do życzenia (słownictwo mam szerokie ale z gramatyką gorzej). Krępuję się z nim pisać, bo wiem, że robię błędy. Pracuję nad językiem ale to nie jest takie hop siup szczególnie, że nigdy nie byłam językowo utalentowana i tylko ciężką pracą znam ang na takim poziomie żeby w nim studiować. On ma też bardzo szeroką wiedzę na wiele tematów a ja mimo, że się interesuję otaczającym światem to jeszcze sporo muszę sie nauczyć. Jak już wspominałam od dzieciństwa miałam problem z nieśmiałością, walczę z tym ale nadal wiele mi brakuje żeby nazywać siebie 'przebojową', często stres mnie blokuje a on nie ma żadnych problemów i jest bardzo komunikatywny i wygadany a do tego obyty. Inna kwestia, to taka, że on pochodzi z bardzo zamożnej rodziny i jest jedynakiem. Nie dość, że ma obywatelstwo kraju zachodniego to jego rodzina jest wykształcona i mają świetnie prosperującą firmę. Moja rodzina tez nie narzeka na sytuację finansową, i zawsze miałam wszystko co tylko potrzebowałam ale jednak jesteśmy "niżej niż on". W