Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mili Mili

Dzisiaj dowiedziałam się, że jestem w ciąży.

Polecane posty

Gość Mili Mili

Mam 35,5 roku, to był drugi miesiąc starań. Z sb na nd powinnam dostać okres, dzisiaj rano zrobiłam test i wyszła druga kreska - nie jest bardzo różowa, ale widac ją gołym okiem. W ciąży jestem w 3 tygodniu, a licząc od pierwszego dnia ostatniej miesiączki w piątym. Kiedy wybrac się do lekarza? To będzie moje pierwsze dziecko i jestem zupełnie zielona

Gość gość
mozesz iść już teraz,ale jeśli nic się nie dzieje to poczekaj z 3 tygodnie. Wtedy lekarz zobaczy coś na usg i usłyszysz serduszko

Gość gość
Poszłam w 7 tc i było wszystko widać

Gość gość
Czuję się bardzo dobrze. Nic mi nie ma :( Gdyby nie to, że nie mam okresu nigdy bym nie wpadła na to, że to już ciąża :D

Gość gość
super gratulacje:) idz keidy chcesz ja bylam w 5 i w 7 -najpierw bylam w 5 bo nie mialam okresu a test mi wyszedl neg

Gość gość
Gratulację ;)) Możesz iść od razu ale lekarz mało Ci powie. Może jedynie zobaczyć czy dobrze osadzone itp więc jak to pierwsze maleństwo to idź. Ja poleciałam od razu jak wyszedł test.

Gość gość
Weź wyluzuj -to jest normalne. U mnie o ciąży świadczył tylko brak okresu i uczucie jakby miał nadejść a nie pojawiał się. Jest to normalne.

Gość Mili Mili
OK, a jak liczyć te tygodnie? Od pierwszego dnia ostatniej miesiączki? Przyznam, że to trochę abstrakcja, że w ciązy jestem 2 tygodnie i 1 dzień, a wg okresu w piątym tygodniu :D

Gość gość
od pierwszego dnia ost. okresu/

Gość gość
swietnie, moj maly ma juz rok i tez mialam 35 lat jak go urodzilam, bylo ciezko ale bez niego terz juz nie ma zycia, wszyscy za nim piszczą, a jak mnie caluje po oczach to nie do opisania uczucie

Gość Mili Mili