Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

duble

Nienawidzę siebie

Polecane posty

Nie mam pojęcia kiedy się to zaczęło, bo już chyba od podstawówki marzyłam o śmierci. Nigdy nie byłam i chyba nigdy nie będę gotowa na samobójstwo. Teraz studiuję ale zauważyłam,że od roku mój stan się naprawdę pogorszył. Nie mogę normalnie funkcjonować niemal cały czas tłumi mi się w głowie ,,Jesteś odrażająca. Nie powinnaś chodzić po ulicy. ". Czasami żałuję,że matka nie zrobiła skrobanki. Wtedy zaoszczędziłaby cierpienia sobie i całemu otaczającemu mnie środowisku. Nie mam partnera, ani bliskich przyjaciół. Z większością utrzymuję jedynie powierzchowne relacje. Z resztą wolę słuchać niż mówić i chyba właśnie dlatego piszę tutaj. To nie jest tak, że siedzę zamknięta w czterech ścianach przez 24 godziny na dobę. Udzielam się w wolontariacie i nie uważam żebym była kompletnie aspołeczna, Nie wiem czego od was oczekuję. Napisałam i przez chwilę było mi lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Coś lub ktoś musiało się przyczynić do takiego postrzegania samej siebie, zatem uporządkuj demony z przeszłości najpierw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
na pewno miałaś spieprzone dzieciństwo. Rodzic krytykował na każdym kroku albo gorzej. Jesli zdajesz sobie sprawe ze swojego stanu, dlaczego zwlekasz z pójściem do psychoTerapeuty ( nie psychologa) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie stać nie na psychoterapeute. Nie wyobrażam też sobie,że mówię obcemu człowiekowi o tym co mi się w kłębi w głowie. W internecie to co innego. Tutaj jestem anonimowa. W realu musiałabym iść i opowiadać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach