Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nike009

Basen w ogródku i jego czyszczenie

Polecane posty

Gość nike009

Ostatni tydzień spędziłam na szukaniu czegoś, co wykorzystam jeszcze przy upałach przy czyszczeniu basenu. W końcu zdecydowałam się na Praktiker, bo to sprawdzona firma, więc teraz potrzebuję rady. Nigdy nie kupowałam tego typu rzeczy, pierwszy raz w tym roku mamy rozłożony basen na ogródku. Chciałam wybrać coś z tej oferty: https://www.praktiker.pl/produkty,841/akcesoria_basenowe.html. A konkretnie zastanawiam się nad czyściciel dna i odkurzaczem półkolistym... Co się lepiej sprawdzi? Chyba że co innego polecacie? No, jak widać, jestem zielona w tym temacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do basenu ogrodowego z tej kategorii produktów najlepiej zaopatrzyć się w tyczkę i elementy wymienne takie jak siatka – do wyławiania liści, traw, innych zanieczyszczeń i szczotkę odkurzcza do czyszczenia ścian i dna basenu. Warto też zainwestować w chemię, m.in. podchloryn sodu do dezynfekcji, bez którego w wodzie mogą wytworzyć się groźne bakterie np: gronkowiec, bakterie coli, itd. Ważne jest też kontrolowanie testerem zawartości ph i chloru w wodzie. W przypadku innych pytań nasz ekspert chętnie udzieli pomocy. www.strefabasenu.pl/kontakt.html Zapraszam też do naszego sklepu: www.sklep.strefabasenu.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mewa20
My korzystamy osprzętu, który dostaliśmy od producenta starpool przy zakupie. Wiem, że taki zestaw też można dokupić oddzielnie, dlatego sprawdź na ich stronie www.landing.poolsfactory.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach