Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kotka_inka

Oklamalam wirtualnego przyjacela

Polecane posty

Witam Kochane ! Nie wiem, od czego zacząć... Kilka dni temu dodałam wpis na jednej z facebookowych grup ("Poznajmy się ")z fałszywego konta. Ładny avatarek, w profilu informacja , ze studiuję medycynę i mieszkam w Katowicach. Szczerze mówiąc, nie wierzylam, ze poznam kogoś, kogo bardzo polubię, z kim połączy mnie pasja... Chciałam po prostu porozmawiać o wszystkim i o niczym, bo mimu kilku wspaniałych przyjaciół czuję się bardzo samotna, mam depresję (śmierć ukochanych kotów, rozwód rodziców), od jakiegoś czasu korzystamy z usług psychologa. Napisał do mnie przesympatyczny chłopak, student, pisalismy ze sobą 5 dni. Nie wiedziałam, ze można kogoś polubic nie znając osobiście (pewnie powiecie: " zauroczylas się wyobrazeniem tego chłopaka"... Nie...) . Tematy o życiu, śmierci, polityce, moralności... Co najważniejsze on kocha koty, ja ich mam kilkanaście wiec naprawdę tematy wyczerpywallismy do końca. Oklamalam go, ze mam 22 lata, mieszkam sama w Katowicach, ze zacznę trzeci rok studiów medycznych... A tak naprawdę mam lat 18, przede mną matura, mieszkam w pobliskim mieście... Postanowilam mu się wczoraj do tego przyznać, napisam mu to wszystko, dlaczego tak zrobilam, ze przepraszam i bardzo żałuje.. Wiadomość odczytał, ale od tego czasu nie było go na FB, pokazałam mu mój prawdziwy profil, wyslalam zdjęcia... Czuję się jak g*wno, nawet wczesniej nie poprosilam go o telefon, mam wrażenie, ze go zawiodłam... Poza tymi kwestiami byłam z nim szczera, nie wiem, co myśleć... Kochane, na pewno ktoś byl w takiej sytuacji albo zna kogoś, chciałabym , żeby mi wybaczył, sama bylabym zła gdyby mnie ktoś tak okłamał./ Wiem, ze w życiu się popełnia błędy , przyznała się do kłamstwa, bo na nim relacji się nie zbuduje...

Gość gość