Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

położna środowiskowa poznań rataje

Polecane posty

Gość gość

Jestem w 30 tyg ciąży i zaczynam zastanawiać się nad wyborem położnej. To moja pierwsza ciąża, więc nie mam doświadczenia. Czy możecie polecić kogoś z poznańskich rataj (orła białego)? Mam też pytanie skąd pobiera się i gdzie składa deklaracje wyboru? Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi. Ewka

Gość gość
U mnie w Warszawie deklaracje pobiera się i składa w przychodni, tam gdzie i lekarza się wybiera.

Gość gość
Ok dzięki, to już coś wiem. A jest tu ktoś z poznańskich rataj?

Gość gość
Ja nie jestem wprawdzie z Rataj, tylko Górczyna ale tutaj każda położna ma swój rejon i po prostu trzeba się do niej zapisać. Więc nie ma opcji wybierania która bardziej pasuje.

Gość gość
Ja z piatkowa tu tez jest rejonizacja.Skladalam deklaracje w przychodni i pozniej z tegi co pamietam maz po porodzie dal znac,ze urodzilam i umawiasz sie z polozna

Gość gość
Ja tez z piatkowa ale miałam taka co dojeżdża. Sylwia grenda sie nazywa

Gość gość
Ja miałam ze szkoły rodzenia więc poza rejonu, ale jak ostatnio byłam w laboratorium na orła białego to widziałam listę położnych- był podział na dzielnicę i do każdej przypisantch było po 5 - 10 nazwisk. Więc przypuszczam że jak pójdziesz do przychodni to będziesz mogła sobie kogoś z tych kilku osób wybrać. Najlepiej jak dowiesz się jakie to nazwiska i sprawdzisz w necie opinie o każdej z tych położnych.

Gość gość
Ja jestem z innego miasta i u mnie też jest tak, że jest rejonizacja ale na każdy rejon przypada kilka położnych do wyboru.

Gość gość
Idź do przychodni na Orła i sie po prostu zapisz, dostaniesz numer telefonu do przemiłej starszej pani, która mieszka na Zegrzu, nazwiska nie pamietam. Pozdrawiam

Gość gość