Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mam dosc swojego psa mimo ze lubie zwierzeta

Polecane posty

Gość gość

Ma juz 10 lat ,ale jest coraz gorzej do niego dotrzec :O dokładniej to "wychowywała" go moja mama bo z nia wiekszosc czasu mieszka ( w naszym domu rodzinnym), ja studiuję, ale czesto tez bywam w tym domu i wszedzie jest nasikane, dosłownie wszedzie... Najgorzej, ze mama nie chce oddac go ani na tresure, ani do weterynarza i nie widzi problemu :O zastanawiam sie czy nie oddać go bez jej wiedzy w "dobre rece" ,a jej np nie powiedziec ze uciekl? Bede bez serca jak tak zrobie? ale ja poprostu nie mam do niego siły, cześć casu spedzam w wynajmowanym mieszkaniu, ale jak pisałam bywam tez w domu rodzinnym wiec mi to przeszkadza, a ona z tym nic nie chce zrobic :O

Gość gość
A jak go oddasz i będzie komuś sikal ( bo to z pewnością nie problem wychowawczy ,a zdrowotny) i też się na niego zdenerwuje i wyrzuci?

Gość gość
No to nie wiem, ale ja poprostu mam dosc mieszkania w ciagle smierdzacym mieszkaniu, szkoda mi tego psa, mama nie chce z tym nic zrobic, ani go oddac na tresure ani nic, ja probowałam go uczyc załatwiania sie na zewnatrz zgodnie z poradami treserow, ale to nic nie dało, poza tym nie panuje nad tym skoro wiekszosc czasu moja mama z nim siedzi, a nie ja... wiec zastanawiam sie nad oddaniem go, moze go ktos wezmie bo to rasowy pies... Poza tym zaczal gryzc itd, wczesniej taki nie był...Byc może moja mama go źle "tresuje" tego nie wiem, napewno go nie bije ani nic w tym stylu (i to akurat dobrze) Może jak go oddam komus to sie nie wyda, napewno go nie wyrzuce na ulice bo nie mam serca tak zrobic choc nie ukrywam, ze czasem mam ochote

Gość gość
Niedługo ciebie oddadzą oddane za oddane. I jak ma być na tym świecie dobrze jak taka znieczulica jest.

Gość gość