Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jolantkaa

Jakie biuro rachunkowe w 3mieście?

Polecane posty

Poszukuję zaufanego, dobrego biura rachunkowego. Sprawa jest dość pilna, bo otworzyłam swoją pierwszą działalność i jeszcze jestem zielona w te klocki:) dziękuję za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Myśle ze moze ci spodobac takie biuro co zajmuje sie mlodymi firmami. mi polecono best concept. mieszcza sie w centrum gdyni, latwo tam trafic. nie sa drodzy i sa w stalym kontakcie. jeszcze nie bylo zadnego przypalu dyskwalifiujacego, wiec polecam dalej:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tez slyszalem o Best Concept.... trzeba sprawdzic bo tez mam problem z prowadzeniem tego sam !!! Potrzebna pomoc profesjonalistow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W trójmieście to nie wiem ale doskonała obsługę swoich rachunków i rozliczeń znajdziesz w tym biurze www.biurorachunkowe-saldo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polecam współpracę z Amola System, mają najnowsze oprogramowania do rachunkowości, a nowy projekt szkoleń na rzetelnefinanse pl pozwolą Ci rozwinąć działalność finansową Twojej firmy. Ja jestem zadowolony z ich usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fadiks
Polecam biuro rachunkowe Pani Ewy Horak (http://www.biuro-rachunkowe-reda.pl/). Terminowi, rzetelni i profesjonalni. Korzystam od długiego czasu przy rozliczeniach dla firmy i nigdy nie było problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość judyma
MG-finanse w starterze. Od 2 lat współpracujemy i nie narzekam :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość