Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Julka0946

Problem z elektronicznym papierosem

Polecane posty

Gość Julka0946

Witam. 2 tygodnie temu zakupiłam nowy e-papieros i tydzień potem zaczęły pojawiać się problem, który mi uniemożliwia palenie, a dokładniej papieros w ogóle nie pali. Bateria jest sprawna, więc poszłam do sklepu i sprzedawca stwierdził zużytą grzałkę. Wymieniłam ją i faktycznie przez 1 dzień znowu działało wszystko, ale kolejnego dnia jak już odłączyłam baterię z ładowarki już nie. Papieros nie daje żadnego odgłosu jakby cały clearomizer był zepsuty. Wymieniłam go na nowy i znowu 1 dzień wszystko działało, już miałam nadzieję, że po prostu wcześniejszy clearomizer był wadliwy, no ale jednak się okazało, że wymiana nic nie dała. To już 3 grzałka będzie, a nowego clearomizera nie ma sensu kupować, bo to strata pieniędzy skoro po 1 dniu wszystko się psuje. Ktoś mi może powiedzieć co się dzieje? To już mój trzec***apieros w życiu i nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło. Mam reklamować? 2 tygodnie dopiero go mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli jest na gwarancji, to powinnaś zareklamować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Julka0946
Jeszcze dodam, że próbowałam już wszystkiego. Wyczyściłam wszystko, nie ma ani kropelki liquidu ani na baterii, nic nie przecieka, wszystko jest suchutkie od momentu zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Może zapalniczka ci sie popsuła, albo gaz sie skończył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×