Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Grafologia

Dolegliwości 1 trymestru odbierają radość z ciąży

Polecane posty

Gość Grafologia

Witam, po roku starań i 1 poronieniu udało mi się zajść w ciążę. Było to moje wielkie marzenie i na początku strasznie się cieszyłam. Obecnie jestem w 7 tc, od 2 tyg męczą mnie ciągłe nudności albo napady wilczego głodu które niezaspokojone też prowadzą do mdłości. Wymiotuję rzadko, choć często po kilkugodzinnych nudnościach tylko o tym marzę. Muszę wpychać na siłę cokolwiek mimo że nie mogę patrzec na jedzenie. Przestałam gotować obiady bo na samą myśl mi niedobrze. Myję się szarym mydłem bo nawet zapach ulubionego żelu pod prysznic przyprawia mnie o mdłości. Nie mówiąc o zmęczeniu i zasłabnięciach, co też jest upierdliwe, zwłaszcza że studiuję i nie mogę pozwolić sobie na zwolnienie. To wszystko sprawia że zastanawiam się czy decyzja o ciąży była dobrym pomysłem. Nie mam już siły, chciałabym żeby było jak wcześniej. Cieszę się na myśl o byciu mamą jednak boję się że skoro teraz mam takie myśli, po porodzie mogę być podatna na depresję i będę złą matką. Wiem że niektóre kobiety wymiotują i 10x dziennie a mimo to są szczęśliwe. Mam nadzieję że wszystko poprawi się w 2 trymestrze, dziewczyny, błagam, napiszcie jak było w Waszym przypadku, czy któraś z Was miała podobne obawy? Pozdrawiam

Gość gość
Witaj! Ja jestem w 10 tygodniu ciąży. W końcu po 3 latach starań i 1 poronieniu. Czuję się fatalnie. Tak jak Ty. Wszystko mi śmierdzi. Woda mi nawet nie smakuje. Jakaś masakra. Nie wiem co mam jeść, bo albo mam wstręt albo napad wilczego głodu. Włosy mi lecą. Ale wytrzymam. Dziewczyny pisały, że w 2 trymestrze będzie lepiej. Taką mam nadzieję.

Gość Grafologia