Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mamawpracy

chcą mnie zatrudnić, ale nie wiedzą o ciąży

Polecane posty

Gość mamawpracy

Hej dziewczyny niedawno pisałam a o tym, czy iść na rozmowę kwalifikacyjną do banku skoro jestem w ciązy dokładnie w 18 tc. Zdecydowałam się pójść, od samego ranka byłam strasznie zdenerwowana, pojechałam i czekałam na swoją kolej ponieważ były inne dwie kandydatki przede mną. Gdy czekałam miałam ochotę uciec bo kiedy powiem im o ciąży oni po prostu nie będą chcieli ze mną rozmawiać. Rozmowa przebiegła płynnie, w komisji było trzech panów mieli dużo pytań a ja starałam się dać z siebie wszystko mimo że nie mam doświadczenia bo w czerwcu skończyłam licencjat, byłam tak zdenerwowana, że z tego wszystkiego nie odważyłam się powiedzieć o ciąży a oni wiadomo z tego względu że nie mogą nie pytali. Dzisiaj zadzwonili że chcą mnie, bo najbardziej im się spodobałam. Czuję się okropnie, bo im nie powiedziałam. Zamierzam pojechać do dyrektora dzisiaj bo moja ciocia go dobrze zna i powiem mu jak to wygląda. Chciałabym pracować bo czuję się doskonale, jednak wiem jakie są realia i nie chce być nieuczciwa podpisując umowę i robić im problemy. Wiem że teraz nie dostanę już tej pracy ale w przyszłości bardzo chciałabym. Co myślicie pomoże to czy lepiej pojechać w piątek tak jak mi kazali do placówki i wtedy im oznajmić ?

Gość gość
O ciazy moglas nie wiedziec. Pojedz jutro i poinformuj ze dziękujesz ale wczoraj dowiedziałas sie o ciazy

Gość gość
Nie wwiedziec o ciazy w 18 tygodniu? Co ty gościu bredzisz.

Gość gość